Marka Lee Jeans z pierwszym wirtualnym salonem. Zakupy online wkraczają na jeszcze wyższy poziom!
Marka Lee Jeans po raz kolejny udowadnia, że jest jedną z najbardziej innowacyjnych marek w branży. Tym razem dla swoich klientów otwiera pierwszy sklep wirtualny, za którego pośrednictwem klienci będą mieli okazję zrobić zakupy we flagowym salonie marki na terenie Europy oraz odkryć platformę „For A World That Works” poświęconą zrównoważonemu rozwojowi.
W nowo otwartym wirtualnym salonie klienci będą poruszać się po interaktywnej, trójwymiarowej przestrzeni handlowej i oglądać produkty. Na tym jednak doświadczenie się nie kończy. Wybrane produkty będą mogli włożyć do koszyka i sfinalizować zakup. To nowoczesne rozwiązanie, który daje klientom wrażenie zakupu w realnym sklepie.
Witaj w wirtualnym salonie Lee Jeans!
Pierwszy wirtualny salon marki Lee Jeans pozwala klientom poczuć się tak jak podczas zakupów w świecie realnym. Dzięki przyciskom do nawigacji kupujący mogą wejść do sklepu z ulicy i przejrzeć kolekcję damską, męską oraz ekskluzywną linię Lee 101. Po kliknięciu na produkt pokazywana jest jego dostępność w sklepie internetowym. Po kliknięciu na produkt pokazywana jest jego dostępność w sklepie online. Klienci mogą tu również odkryć informacje na temat trzech głównych fasonów męskich – West, Daren i Rider – oraz damskich – Carol, Stella A-Line i Scarlett High. Funkcja „Odkryj swój fason” (Discover your Natural Fit), umieszczona na stole z denimem, umożliwia przejrzenie wszystkich modeli.
Odkryj platformę „For A World That Works”
Spacer po wirtualnym salonie Lee Jeans to wciągające doświadczenie, które daje możliwość klientowi jeszcze bardziej zbliżyć się do marki poprzez platformę „For A World That Works” (znajduje się ona “na pierwszym piętrze” salonu). Za pomocą interaktywnych przycisków i nagrań klienci mogą poznać innowacje i inicjatywy, których celem jest zmniejszenie negatywnego wpływu na ludzi i środowisko. Osoby odwiedzające sklep będą mogły odkryć również wiele interaktywnych niespodzianek, takich jak filmy, wyskakujące okienka z informacjami i klikalne przedmioty, jak na przykład lalka Buddy Lee – słynna maskotka, która opowiada historię marki.
Dostęp do wirtualnego salonu Lee Jeans można znaleźć na stronie internetowej marki i w mediach społecznościowych.