Luisa Cerano – historia sukcesu

W ciągu 10 lat ubrania od Luisa Cerano dotarły do 48 krajów.

fot. pixabay.com

 

Oto krótka historia i galeria tej coraz bardziej rozpoznawalnej marki…

Historia Sukcesu
Założona w 1998 roku przez Waltera Leuthe marka świętowała niedawno swoje dziesięciolecie.Głownym celem firmy miało być dostarczenie dobrze wykonanych, nieprzeciętnych i dopasowanych ubrań za niewielką cenę.

 

Od tamtego czasu, marka zdobyła uznanie kobiet, o czym świadczy obecność w 48 kracjach, 1700 sklepów, w których można nabyć ubrania spod marki Luisa Cerano i 22 salony firmowe na całym świecie. W ofercie znajdziemy nie tylko ubrania, ale również różne akcesoria.

 

w 2006 roku Luisa Cerano zdobyła nagrodę Dallas Fashion Award – jedna z najbardziej honorowych nagród w USA. Z resztą to nie jedyna nagroda jaką zdobyła marka. w 2007 roku w Niemczech wygrała Petra Fashion Award 2007 w kategorii „High Fashion”.

 

Plany rozwoju mają na celu otworzenie kolejnych salonów i rozpowszechnienie marki.
W Polsce artykuły Luisy Cerano można kupić m. in. w sklepach Olsen czy DM Moda (cena m. in. 390 zł za pasek), być może cena spadnie kiedy Luisa Cerano otworzy swój salon w Polsce.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (226 głosów, średnia: 4,64 z 5)
zapisuję głos...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany