L’Oréal Paris na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
L’Oréal Paris został partnerem strategicznym oraz kreatorem makijażu i fryzur, ruszającego dziś , 36. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Jest to pierwsza tego typu współpraca marki ze światem kina w Polsce, zainspirowana doświadczeniem wyniesionym z Festiwali w Cannes i Wenecji oraz Biennale w Berlinie. Dzięki zaangażowaniu L’Oréal Paris tegoroczna edycja festiwalu w Gdyni będzie się znacznie różnić od poprzednich. Nie tylko ze względu na zmiany merytoryczne, wprowadzone przez samych organizatorów, ale i nową oprawę, której inicjatorem jest właśnie partner strategiczny.
Jako kreator fryzur i makijażu L’Oréal Paris nie tylko zajmie się profesjonalną obsługą gwiazd, ale zadba również o odpowiednią oprawę gali finałowej. Tak jak to ma miejsce w przypadku największych festiwali filmowych w Europie, z inicjatywy marki wejście do Teatru Muzycznego w Gdyni wyłożone zostanie czerwonym dywanem sięgającym aż do Hotelu Gdynia, skąd gwiazdy będą wychodzić na ceremonię. Co więcej, przez 2 kluczowe dni festiwalu działał będzie Instytut Piękna L?Oréal Paris dostępny dla wszystkich widzów i mieszkańców miasta.
Tę słynną markę – eksperta ds. piękna wiele łączy ze światem kina. Marka jest nie tylko od kilkunastu lat partnerem licznych festiwali filmowych, ale również, na stałe, współpracuje z gwiazdami największego światowego formatu. Dlatego nowa formuła tegorocznej edycji festiwalu w Gdyni stała się doskonałą okazją do realizacji wspólnej pasji marki do kina i piękna również w Polsce.
– 14 lat obecności L’Oréal Paris na Międzynarodowym Festiwalu w Cannes, wynikające z bliskich więzi marki z filmem, zainspirował nas do podjęcia współpracy z festiwalem Polskich Filmów w Gdyni. Razem z organizatorem, stworzyliśmy zupełnie nowa formułę gali, która wdraża światowe standardy. Gdynia i polskie kino zasługują na oprawę godną Cannes ? powiedziała Katarzyna Chaber, Dyrektor marketingu marki L?Oréal Paris.
L?Oréal Paris zadba o makijaż i fryzury gwiazd gali finałowej. Stylizację dopełnią eleganckie suknie Macieja Zienia, z którym L?Oréal Paris współpracuje od 7 lat. Gala odbędzie się 11 czerwca br. W Teatrze Muzycznym w Gdyni.
– Na potrzeby festiwalu stworzyliśmy profesjonalny backstage z zespołem doświadczonych makijażystów i stylistów fryzur, działający w taki sam sposób, jak zespół w Cannes. Spod ręki canneńskiej ekipy, w maju tego roku, wyszły stylizacje największych gwiazd, a zarazem ambasadorek marki: Diane Kruger, Jane Fonda, Gwen Stefani, Milla Jovivich, Freida Pinto, Claudia Schiffer, Doutzen Kroes. Na polskie gwiazdy oczekiwać będzie serwis tej samej klasy – opowiada Katarzyna Chaber.
W dniu poprzedzającym ceremonię rozdania Złotych Lwów, na tzw. Małej gali, L’Oréal Paris wręczy, po raz pierwszy, stworzoną specjalnie na tę okazję, nagrodę dla najbardziej stylowej aktorki.
Dzięki L’Oréal Paris, przed Teatrem Muzycznym w Gdyni, stanie też ogólnodostępny Instytut Piękna tej marki. Od 10 do 11 czerwca, do dyspozycji wszystkich mieszkańców Trójmiasta i widzów festiwalu będzie w nim czekał sztab profesjonalnych ekspertów ds. makijażu, pielęgnacji i stylizacji fryzur, z których porad będzie można korzystać bezpłatnie.