Lookbook Top Secret wiosna 2014 – podkreśl swoją osobowość i poczuj się atrakcyjnie!
Top Secret proponuje ubrania i dodatki dla osób interesujących się modą, świadomych swoich zalet, które chcą być w zgodzie z trendami, wyglądem podkreślić swoją osobowość i poczuć się atrakcyjnie. Zobacz zdjęcia!
Top Secret proponuje ubrania i dodatki dla osób interesujących się modą, świadomych swoich zalet, które chcą być w zgodzie z trendami, wyglądem podkreślić swoją osobowość i poczuć się atrakcyjnie. Kolekcja odpowiada na wszystkie ich potrzeby, dodaje im atrakcyjności i pewności siebie, tak w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Damskie i męskie kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual, dzięki temu znajdziemy w nich cały wachlarz propozycji – od stylu bardziej formalnego po casual z większą dawką najnowszych trendów mody. Można w nich znaleźć wszystko to co jest w tej chwili na czasie, zarówno jeśli chodzi o główne trendy i inspiracje, kolorystykę, detale, tkaniny a przede wszystkim formy ubrań. Dużo jest obszernych gór, wąskich dołów jak i kobiecych form podkreślających sylwetkę i talię. Są też nowinki tego sezonu – bluzki odsłaniające brzuch, ażurowe swetry czy rozkloszowane spódnice.
Sylwetka jest kobieca, raz nawiązuje do mody lat 50. raz inspiruje się trendem „masculine- feminine”. Znajdujemy też w kolekcji Top Secret zwiewne kobiece linie niczym z Bliskiego Wschodu albo w stylu lat 90. Inspiracje kwiatowym minimalizmem i charakterystyczne nadruki widać w linii Minimal Fower, starożytnością – w linii Cleoparta; subkultury punka i rocka odnajdziemy w grunge denim, a miejski klimat lat 90. w Lux Sport. Sylwetkę kobiecą, casualną, bardziej weekendową, w której dominują swetry łączone z jeansami proponuje California dream. Miejski Styl „marina” obecny jest w linii resort, a klimat ekskluzywnej podróży na Bliski Wschód w The passanger.
Kolekcje trafiają do sprzedaży „setami” ułatwiającymi stylizację w określonym stylu.
Marka Top Secret sesję zdjęciową do kampanii na wiosnę i lato 2014 przygotowała w plenerach słonecznej Malagi. Autorką ujęć jest jedna z najlepszych polskich fotografek mody Agata Pospieszyńska, produkcją zajęła się agencja SUMMER.
Sesja jest kontynuacją budowania wizerunku nowoczesnej marki mody w oparciu o różnorodne stylizacje sylwetek kobiety i mężczyzny, pokazanych w codziennych sytuacjach życiowych.