Liv Tyler w kampanii Triumph na walentynki!
Liv Tyler jest twarzą najnowszej kolekcji marki Triumph – Essence. Nowa odsłona brandu uwydatnia kobiecą zmysłowość oraz istotę damskiej pewności siebie. Jak podkreślają twórcy kampanii „Liv uosabia wszystko to, co kojarzy się z linią Triumph Essence. Piękna, elegancka, emanująca kobiecością i pewnością siebie”. Liv Tyler w kampanii Triumph wygląda zjawiskowo i pokazuje, że każda kobieta, niezależnie od wieku czy rozmiaru, może być seksowna. Warto o tym pamiętać, szczególnie teraz, gdy zbliżają się walentynki!
Liv Tyler w kampanii Triumph: dlaczego Liv?
Liv Tyler to amerykańska aktorka, córka Stevena Tylera – wokalisty zespołu Aerosmith. Znana jest m.in. z teledysku „Crazy”, oraz filmów „Ukryte pragnienia”, „Armageddon” i „Władca Pierścieni”. W 1997 roku magazyn „People” umieścił jej nazwisko na liście 50 najpiękniejszych ludzi świata. Triumph zaprosił aktorkę do współpracy, gdyż „jest ona zarówno matką i aktorką z silnym poczuciem kobiecej wartości, z którym mogą się utożsamiać kobiety na całym świecie”.
Triumph Essence: 2 serie
Triumph Essence to elegancka, szykowna i uwodzicielska bielizna, która sprawdzi się w garderobie każdej kobiety. Składa się z 2 linii. Ornamental Essence to utrzymana w estetyce vintage seria, która łączy najmodniejsze wzory i nieskazitelne fasony z nowym, kultowym biustonoszem typu butterfly oraz spódnicą idealnie podkreślającą kobiecą sylwetkę. Captivating Essence to niezwykle kobieca linia, która zachwyca delikatną, kwiatową koronką oraz efektownymi detalami, dodającymi szyku i zmysłowości. Obie idealnie sprawdzą się na walentynki!
Co myślicie o kampanii Triumph?