Limitowana edycja bielizny Gloria częścią projektu CSR pod hasłem – Różowa wstążeczka
Producent bielizny damskiej Kinga tradycyjnie wspiera akcję CSR pod hasłem – Różowa wstążeczka. Działania firmy podyktowane są tym, że jest to tematyka bliska jej produktom. Dochód uzyskany z tegorocznej sprzedaży bielizny Gloria trafi w ręce Stowarzyszenia do Walki z Rakiem, które przy Białostockim Centrum Onkologii prowadzi warsztaty terapii psychoonkologicznej.
W zeszłym roku konto akcji zasiliły pieniądze ze sprzedaży kompletu LEspoir. – Aktywne zaangażowanie Kingi w prozdrowotną akcję na rzecz kobiet jest naturalne i pokazuje, że trzeba mieć na uwadze ich profilaktykę, a nie tylko to, by ładnie prezentowały się na zewnątrz – tłumaczy Kinga Lesisz.
Ekscytujący lazur kompletu Glorii wprowadza nas w klimat tropików. Ta wyrafinowana i zmysłowa kolekcja marki ?Kinga? prezentuje się efektownie i sprawia, że królowa nocy może być tylko jedna.
– To bielizna dla kobiet, które cenią sobie wygodę i elegancję. Biustonosz typu push-up idealnie modeluje kształt piersi, dyskretnie eksponując ich walory – podkreśla Kinga Lesisz, prezes i założycielka firmy Kinga Lingerie de Femme.
Komplet Glori odwołuje się do wartości takich jak: wolność, pasja i stylowa elegancja. Wysoka jakość materiału, misterne hafty i romantyczne koronki to największe atuty tego zestawu bielizny.
Odpowiadając na potrzeby wrażliwego kobiecego ciała Kinga zastosowała w bieliźnie koronkę ciętą laserowo. To czyni ją bardziej miękką i przyjazną skórze, a także gwarantuje pełny komfort podczas noszenia.