Lee dla mężczyzn na jesień-zimę 2014

Całoroczne świętowanie 125-lecia powstania firmy Lee® obejmuje wiele specjalnych pro­jektów oraz ekscytujących wydarzeń. Na czele listy gości zaproszonych do współpracy z tej okazji stoją wybitne osobowości – projektanci odpowiedzialni za cztery najpopularniejsze metki Lee® – dzięki którym ta kultowa marka dżinsowych ubrań mogła na nowo stworzyć swoje najpopularniejsze fasony i wykończenia. Tak powstała kolekcja jubileuszowa z okazji 125-lecia marki Lee®.

Lee jesien-zima 2014-2015 (3)

Łączy ich obsesyjna wręcz dbałość o precyzję wykończenia, najwyższą jakość i różnorodność fasonów, wnoszą więc całkowicie nową energię i tworzą cztery odmienne oblicza kolekcji. Każdy z projektantów ma już na swoim koncie własną markę odnoszącą liczne sukcesy, dlate­go jako prawdziwi ludzie czynu doskonale uosabiają oni robotniczy charakter marki Lee®. W tej zacnej grupie znaleźli się: Donwan Harrell, dyrektor kreatywny luksusowej marki odzieży dżinsowej Prps, Emma François z firmy Sessùn produkującej ubrania dla kobiet, Örjan An­dersson, prawdziwy „król dżinsu” ze Szwecji, oraz belgijskie trio Sarah i Carol Piron oraz Gregory Derkennez Filles à Papa.

Lee jesien-zima 2014-2015 (5)

Lee jesien-zima 2014-2015 (6)

Kolekcja męska Lee®: dzięki całkowicie niezależnemu podejściu Anderssona do sztuki projek­towania jego dzieła zyskują współczesny, radosny charakter. Wyraźne i proste efekty sprania łączy się z połatanym i przecieranym czarnym dżinsem – to gwarantuje prawdziwie rockowy look. Örjan z kolei świętuje jubileusz Lee®, stawiając na proste, wąskie fasony uniseks. A wybitny ekspert w dziedzinie dżinsu, Donwan Harrell z amerykańskiej firmy Prps produkującej luksusową odzież męską, dodaje coś od siebie – wprowadza do kolekcji zdecydowane wykończenia i ekscytujące efekty sprania.

Lee jesien-zima 2014-2015 (4)

Lee jesien-zima 2014-2015 (2)

Lee jesien-zima 2014-2015 (1)

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (134 głosów, średnia: 4,34 z 5)
loading... zapisuję głos...