Lakiery do paznokci o smaku kurczaka z KFC lub w kolorach pizzy z Pizza Hut
Jeżeli myślałaś, że nic Cię nie zaskoczy po paznokciach Michała Szpaka – to jesteś w błędzie. Otóż KFC – producent jedzenia z panierowanego kurczaka postanowił podbić (?) rynek kosmetyczny lakierem do paznokci o smaku kurczaka.
Pomysł ten powstał w agencji Ogilvy Hong Kong i nawiązuje do ogólnoświatowego sloganu KFC: „It’s Finger Lickin’ Good” (po polsku: „Pyszne, że palce lizać”). Na razie można je kupić jedynie w Hong Kongu, ale być może wkrótce pojawią się w innych miejscach na świecie. Dostępne są dwa smaki – pikantna lub klasyczna panierka KFC. Aha i kolory… klasyczna panierka jest w kolorze lekko pomarańczowym a Hot&Spicy w czerwonym. Po wyschnięciu lakieru, można lizać paznokcie, gdy tylko poczujesz ochotę na danie z KFC.
A oto kreatywne wideo do lakierów:
Jest to z pewnością oryginalny pomysł marketingowy na przypomnienie o KFC podczas wakacji. Być może marka zwróciła uwagę na taką ideę po tym, jak Pizza Hut w Australii rozdała limitowaną kolekcję lakierów do paznokci jako nagrody w konkursie walentynkowym. Z tego co wiemy, nie miały jednak one smaku pizzy, ale o wiele ciekawsze kolory:
źródlo zdjęcia: Pizza Hut Australia
Co sądzicie o tym trendzie nawiązującym do jedzenia. Przyjmie się? Czy to tylko chwilowy, kreatywny żart agencji reklamowych?