La vita è bella! Pokaz mody Deni Cler na jesień-zimę 2021/22

W miniony czwartek, 2 września br., w restauracji Belverede w Łazienkach Królewskich odbył się premierowy pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler jesień/zima 2021/22. Na pokazie pojawiło się ponad 200 gości. Wśród nich dziennikarze, styliści oraz znani influencerzy i polskie gwiazdy. „La vita è bella” to druga odsłona świętowania podwójnego jubileuszu marki. Linia powstała jako odpowiedź na towarzyszącą nam od wielu miesięcy sytuację pandemii. Na wybiegu pojawiły się więc dresy, dzianinowe sukienki i stylowe płaszcza, ale nie zabrakło też bardziej eleganckich propozycji.

„La vita è bella”, czyli „Życie jest piękne”, to nazwa najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon jesień/zima. Projektanci marki niejako poprzez zaprzeczenie odnieśli tytuł nowej kolekcji do pandemii. Mówią kategorycznie: potrzebujemy wytchnienia. Moda w najnowszej kolekcji jest sposobem na celebrację życia. Co ważne, marka Deni Cler w tym roku obchodzi swój podwójny jubileusz – 50-lecie utworzenia brandu oraz 30-lecie istnienia na polskim rynku.

 

Deni Cler – pokaz mody na jesień/zima 2021/22

Pokaz najnowszej kolekcji jesienno-zimowej miał miejsce w Warszawie, w restauracji Belveredere. Wśród gości pojawiły się znane osoby, m.in. Ewa Kasprzyk, Kasia Glinka, Beata Ścibakówna, Anna Męczyńska, Mariola Bojarska-Ferenc, Joanna Dark, Anna Korcz, Joanna Racewicz, Katarzyna Żak, Anna Jurksztowicz, Karolina Pilarczyk, Malwina Wędzikowska, Ania Lucińska oraz styliści, fotografowie, influencerzy i inni przedstawieciele świata biznesu.

Deni Cler pokaz gwiazdy

Gwiazdy na pokazie Deni Cler, fot. mat. nadesłane

Na uświetnienie jubileuszu, urodzinowe „Happy Birthday” zaśpiewała Patrycja Markowska.

Deni Cler Patrycja Markowską

Deni Cler – 52 looki na sezon jesień/zima 2021/22

Podczas pokazu modelki zaprezentowały aż 52 różne stylizacje. Kolekcja “La vita è bella!” składa się z sześciu kapsuł:

  • “Let’s Party” została zaprojektowana z myślą o początku jesieni i imprezach oraz spotkaniach w gronie znajomych,
  • “Back to office” – jak sama nazwa wskazuje – nawiązuje do pracy biurowej, a ubrania z tej kapsuły zostały stworzone w taki sposób, żeby otulać i wspierać w niekiedy niełatwym powrocie do pracy stacjonarnej.
  • “Black Label” – prezentuje klasykę i została opracowana z wyjątkową konsekwencją monochromatycznej czarno-białej palety.
  • „Happy shopping” – z przymrużeniem oka nawiązuje do powrotu do zakupów stacjonarnych. odnajdziecie w niej core’owe, ikoniczne płaszcze Deni Cler z wysokiej jakości wełny oraz luksusowe kaszmirowe dresy.
  • „Give me a hug” – jest w pewien sposób manifestem czasów popandemicznych i opowiada o potrzebie bliskości. Dominują w niej miękkie szarości i ciepłe ciasteczkowe odcienie.
  • „I can and I will” – jest emanacją siły i opowiada o poczuciu sprawczości w tych niepewnych czasach.

„Przyszłość mody to miękkie tkaniny w formach, które będą uniwersalne. Oczywiście, dobry garnitur nie zniknie, to zdecydowanie inny wizerunek niż kobieta w swetrze. Gdy wrócą spotkania biznesowe, panie chętnie sięgną do szafy po strój elegancki i ciekawy. Tym razem wystylizują marynarki z dżinsami, a zamiast szpilek włożą wygodne, płaskie lub sportowe obuwie. Wróci moda na kobiecość, ale podaną w inny, bardziej eklektyczny sposób. Moda popandemiczna zostanie z nami na dłużej. Kto raz zrezygnował z formalnego ubioru, nie odda swojego prawa do wygody” – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

Siła jest kobietą!

Słowem kluczem marki Deni Cler jest “siła kobiet”. Sama marka pojawił się w Polsce w latach 90. i wniosła na nasze “podwórko” zupełnie nową jakość. Pierwszy katalog pojawił się w 1991 roku. Wśród propozycji na sezon wiosna/lato 1991 pojawiły się ikoniczne garnitury w intensywnych kolorach, uszyte z doskonałej jakości tkanin. Mocno zaznaczone ramiona i podniesiona talia spodni były idealnym strojem dla nowoczesnej power woman. Wysoka jakość i włoski styl szybko podbiły serca Polek, a Deni Cler stała się symbolem zawodowego statusu.

Od zawsze reprezentujemy nurt slow fashion. Dążymy do tego, żeby naszym klientkom zapewniać ubrania najwyższej klasy – i to się udaje, z czego jesteśmy bardzo dumni – mówiła Iwona Kossmann.

Marka korzysta z tkanin renomowanych włoskich producentów, wśród nich znajduje się m.in. manufaktura Albini, od której Deni Cler pozyskuje wełnę certyfikowaną dokumentem Authentico®. Same projekty są szyte w Polsce.

Iwona Kossmann, prezes Deni Cler. Fot. mat. nadesłane

Deni Cler – o marce

DENI CLER to włoska marka należąca do firmy Deni Cler Group S.A., dostępna w 49 salonach własnych i multibrandowych oraz na stronie www.denicler.eu Od momentu założenia w 1971 w Mantui we Włoszech, ubiera kobiety świadome własnej kobiecości, wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku, wprowadzając nową jakość w modzie damskiej. Do dziś pozostaje synonimem elegancji, wyrafinowanego gustu, przy jednoczesnej zgodności z aktualnymi światowymi trendami.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (57 głosów, średnia: 4,67 z 5)
zapisuję głos...