Konkurs: Poznaj ideę dawstwa szpiku i wygraj unikatowy, walentynkowy kocyk projektu Paprocki&Brzozowski!

Przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać trzy kocyki zaprojektowane przez duet Paprocki&Brzozowski! Zobaczcie szczegóły.

Z okazji zbliżających się Walentynek sieć sklepów Biedronka i duet znanych projektantów Paprocki&Brzozowski połączyli siły, aby stworzyć produkt, który ma na celu wsparcie szczytnego celu, jakim jest idea dawstwa szpiku. Ma on zwrócić uwagę Polaków na problem osób chorych na nowotwory krwi oraz zachęcić ich do rejestracji jako potencjalnych dawców. Podjęcie współpracy sieci sklepów Biedronka z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim ma na celu wsparcie działalności Fundacji DKMS. Walentynkowe koce posiadają etykietę, na której znajduje się informacja odwołująca do strony internetowej DKMS, dzięki której możecie się dowiedzieć, jak wygląda proces rejestracji. Prezent ten niesie ideę realnej pomocy i nadaje Walentynkom głębszy sens. Każdy może pomóc, rejestrując się w bazie dawców szpiku kostnego i komórek macierzystych, prowadzonej przez Fundację DKMS, na rzecz której powstała ta wspólna inicjatywa sieci Biedronka i przedstawicieli środowiska designu. Przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać trzy koce zaprojektowane przez duet Paprocki&Brzozowski! Poniżej zobaczcie szczegóły.

Paprocki&Brzozowski podczas rejestracji w 2012 r. foto DKMS

 

Nagrody – kocyki Paprocki&Brzozowski:

Koce

 

Regulamin i warunki konkursu nie są aktualne i zostały wykasowane z treści

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (96 głosów, średnia: 4,64 z 5)
zapisuję głos...