Konkurs: Czy jesteś gotowa, aby uwodzić? Wygraj flakon markowych feromonów BTB

Wiosna to najlepszy moment na zmianę! Weź udział w naszym konkursie – jeśli Ci się uda – już wkrótce sprawdzisz na własnej skórze, jak wiele możesz zmienić dzięki BTB!

Zastanawiasz się kiedykolwiek nad tym, co sprawia, że niektórzy mają zawsze niesamowite powodzenie w kontaktach osobistych? Co właściwie sprawia, że nie mogą się oni opędzić od pełnych podziwu spojrzeń? Możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak odbierają Cię inni ludzie… Przygotowaliśmy dla Was konkurs, a w nim do wygrania flakon feromonów, które podkreślą najlepsze strony Twojej osobowości! Nagrodę (flakon markowych, najbardziej zaawansowanych technicznie feromonów BTB o wartości 183 złote), ufundował portal www.feromony.pl. Poniżej zobaczcie szczegóły.

Justyna Bien dla Feromony.pl

Jak działa BTB?

BTB to feromony nie tylko o charakterze seksualnym, ale również socjalnym. Działają jak zapachowy afrodyzjak. Zarówno kobiety, jak mężczyźni chętniej Cię słuchają, są szczerze zainteresowani Twoją osobą i tym, co mówisz. Wzbudzasz respekt mężczyzn oraz szczere zainteresowanie kobiet. Ludzie patrzą na Ciebie z podziwem i uznaniem. Stają się gadatliwi, zwierzają się, są bliscy i bezpośredni. Czasami wręcz nie mogą przestać przy Tobie mówić. Jeżeli jesteś z partnerem blisko, feromony zawarte w BTB spotęgują Wasze doznania erotyczne. BTB to feromony, które w pierwszej kolejności otwierają ludzi, następnie w kontekście erotycznym stymulują seksualnie. Ludzie są bardziej zrelaksowani, czują się przy Tobie komfortowo. Są przyjaźni i rozmowni. Ze względu na fakt, iż BTB poprawia kontakt i otwiera ludzi, jest również idealnym produktem dla zastosowań biznesowych. W sytuacjach intymnych BTB potęguje doznania Twojej partnerki (lub partnera), sprawiając, że chwile, które z Tobą przeżywa stają się chwilami, które pamiętać będzie do końca życia.

Feromony BTB

 

Co trzeba zrobić, aby je zdobyć?

Regulamin i warunki konkursu nie są aktualne i zostały wykasowane z treści

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (84 głosów, średnia: 4,56 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. lilkawodna  31 marca 2014 06:55

    Ciekawy konkurs:-)

    Odpowiedz
  2. martucha180  31 marca 2014 09:25

    Nie wezmę udziału. Nie lubię być zmuszana do „lubienia”.

    Odpowiedz
  3. marttoolla6  31 marca 2014 09:42

    ciekawa jestem czy to tak działa faktycznie

    Odpowiedz
  4. tereczka  31 marca 2014 11:55

    Ja jestem na tak. Nie wiem osobiście jak spisywałyby się te feromony ale sama stosowałam swego czasu feromony Love & Desire i faktycznie były bardzo skuteczne. Pamiętam, że pracowałam wtedy w biurze obsługi klienta i kiedy rano użyłam właśnie tych feromonów nastawienie innych osób do mnie było o wiele bardziej korzystne 😉 Muszę do nich wrócić w najbliższych dniach.
    Pozdrawiam !

    Odpowiedz
    • marttoolla6  1 kwietnia 2014 14:53

      Na serio przyciaga to aż tak ludzi? Nawet nie chodzi o jakies podboje 😉 tyko własnie zwykle kontakty miedzyludzkie. Kurcze ososbisscie nie znam nikogo kto by je stosowal :/

      Odpowiedz
  5. bbo  31 marca 2014 17:38

    Powodzenia dziewczyny! Ja nie biorę udziału, tego jedynego uwodzę bez feromonów 🙂

    Odpowiedz
  6. damian  3 kwietnia 2014 00:45

    98,48%) stwierdziło, że feromony działają na ludzi

    Odpowiedz
  7. gusia.  5 kwietnia 2014 14:29

    No właśnie,ciężko stwierdzić czy się je lubi jak się ich nie zna. No cóż,można polubić,a jak się nie wygra to kliknąć nie lubię 🙂

    Odpowiedz
  8. tereczka  9 kwietnia 2014 07:53

    No pewnie, że przyciąga. Sama kiedyś nie mogłam w to uwierzyć ale od kiedy zaczęłam używać Love & Desire zauważyłam ,ze w pracy osiągam coraz to lepsze efekty. Ludzie po prostu są dla Ciebie milsi, bardziej się garną.
    Teraz jest akurat promocja na nie w jednym ze sklepów internetowych tak więc zamówiłam sobie jedną buteleczką i ponownie do nich wracam ponieważ jak do tej pory nie zebrałam za żadne inne perfumy tylu komplementów 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany