Kolekcja House na lato 2015
Najnowsza kolekcja House na lato 2015 została przedstawiona na tle dwóch różnych światów. ON to propozycje do pracy, w które nie obowiązuje ścisły dresscode, czy na dzień spędzony w mieście. Propozycje OFF są przeznaczone na ciepłe, letnie wieczory, czy wakacyjny urlop. Nowa kolekcja House zachowuje swój młodzieżowy, buntowniczy charakter.
Zobacz także: Lookbook Mohito Summer 2015
Damskie sylwetki ON w kolekcji House na lato 2015 to przede wszystkim wygodne, lekkie góry nierzadko ozdobione letnimi printami. Najlepiej połączyć je z jasnymi szortami lub spódnicami o ciekawej fakturze materiału. Do tego sportowe conversy i niezbędne latem okulary przeciwsłoneczne lub must-have sezonu wśród detali-frędzle i look na co dzień gotowy.
OFF to propozycje na to, jak wyglądać modnie w wolnym czasie. Tego lata marka stawia na wygodę. Niezbędne stroje kąpielowe i narzutki w festiwalowym stylu to świetne połączenie na upalne dni. Marka proponuje też coś na wieczorne wyjście- dziewczęce, zwiewne sukienki oraz dopasowane modele z tropikalnym wzorem, a idealnym uzupełnieniem imprezowego looku jest większa biżuteria.
Polecamy również: Kolekcja Topshop dla Zalando z Carą Delevingne
Propozycja ON dla niego to połączenie ze sobą jasnych kolorów i dużych printów, tego lata marka sugeruje przeróżne kombinacje. Wielobarwne t-shirty świetnie prezentują się z szortami w kwiatki. Koszula w ananasy i pasiaste spodnie? Dlaczego nie. Do tego można dodać sportowe buty czy tradycyjne trampki.
Sylwetki OFF to coś dla fanów letniego szaleństwa w plenerze. Ciemniejsze koszulki, szorty w kolorze khaki i okulary przeciwsłoneczne to zestaw na wypad poza miasto, a denimowa kamizelka i odschool’owy plecak nadadzą stylizacji dojrzalszego, bardziej męskiego charakteru.
Najnowszy lookbook House na lato 2015 to kontynuacja konceptu ON/OFF zapoczątkowanego przez markę w kampanii House SS15.
Autorką stylizacji jest Marta Kalinowska. Zdjęcia to dzieło Małgorzaty Turczyńskiej, a całość wyprodukowała agencja AFPHOTO. Nad efektem końcowym czuwali Brand Manager marki Grzegorz Chyła oraz Dyrektor Kreatywny Maciek Czarnecki.