Kochasz Barbie? Teraz możesz wynająć jej dom w Malibu! Ken zaprasza na niezapomniany weekend
Airbnb wraz z ekipą filmową Grety Gerwig spełniają dziecięce marzenia, oferując niepowtarzalną okazję na spędzenie weekendu w domu Barbie. Tak, dobrze czytasz – słynnym Dreamhouse Barbie w Malibu! Jak twierdzi Airbnb, pomysłodawcą tej kuszącej propozycji jest sam Ken. Ile kosztuje spełnienie marzeń i nocleg w Barbie Dreamhouse?
Dom marzeń Barbie dostępny na Airbnb
Podczas gdy Barbie będzie zajęta promocją swojego najnowszego filmu, jej sympatyczny partner Ken zapewni niezapomniane chwile szczęśliwej parze w swojej sypialni w Barbie Dreamhouse. Jeżeli nie masz jeszcze planów na 21-22 lipca 2023 roku, Malibu może być miejscem, które powinnaś odwiedzić. Jednakże, zanim kupisz bilety, musisz zarezerwować nocleg – a z pewnością chętnych na tę ofertę nie zabraknie. Co więcej, Ken postanowił, że nocleg jest całkowicie za darmo! Rezerwacje zostaną otwarte 17 lipca 2023 roku o godzinie 19:00 na stronie Airbnb. Oferta nie jest konkursem, więc organizacja podróży leży w gestii gości.
Barbie Dreamhouse w Malibu – raj dla dorosłych
Zgodnie z informacjami na stronie, goście będą mieli okazję doświadczyć wszystkiego, co sprawia, że Ken uwielbia ten dom. Dwupiętrowa, neonowa rezydencja jest niczym wymarzony domek Barbie. Położony nad brzegiem oceanu w Malibu, z okien roztacza się przepiękny widok. Goście mogą zrelaksować się przy basenie, pokazać swoje taneczne umiejętności na parkiecie disco lub odprężyć się w jacuzzi na tarasie.
Ken w swojej rezydencji
Jak możemy przeczytać w ofercie, Ken chce pokazać więcej siebie w rezydencji. Goście będą mieć pełen dostęp do jego szafy, gitary, akcesoriów kowbojskich, a nawet… konia! Jeżeli uda Ci się zarezerwować pobyt, po weekendzie będziesz mógł zabrać ze sobą zestaw rolek i deskę do surfingu, bez których Ken nie wyobraża sobie życia. Przy przyjeździe gości będzie czekał przewodnik, który oprowadzi ich po rezydencji i okolicy, aby w pełni wykorzystać uroki Barbie Dreamhouse w dość krótkim czasie.
Promocja najnowszego filmu Barbie – strategia marketingowa prosto z Hollywood
Hollywood ma na swoim koncie wiele ciekawych strategii promocyjnych. W grudniu 2022 roku, z okazji premiery „Glass Onion: Film z serii Na Noże” fikcyjna wyspa Milesa Brona została wystawiona na sprzedaż za 450 tys. dolarów. Choć filmowa wyspa była fikcją, a sprzedaż jedynie marketingowym chwytem, tym razem ekipa filmowa „Barbie” pod reżyserią Grety Gerwig stworzyła prawdziwą okazję, aby na chwilę poczuć się jak Barbie w świecie Barbieland.