Wyjątkowa kampania walentynkowa Reserved z kolażami Barrakuz. Bo Walentynki są #ReservedForLove!
W tym roku marka Reserved przedstawia swoje walentynkowe propozycje w zupełnie nietuzinkowy, artystyczny sposób.
Ograne serduszka zastąpiły efektowne kolaże na różowym tle autorstwa utalentowanej polskiej artystki. Kampania skupia się głównie wokół bardzo kobiecej bielizny i akcesoriów, które będą doskonałym uzupełnieniem wiosennych stylizacji.
Barrakuz, czyli Beata Śliwińska, po raz kolejny łączy siły z Reserved. Zobaczcie owoc tej współpracy – kampanię #ReservedForLove!
Tegoroczna kampania walentynkowa Reserved jest zupełnie inna niż wszystkie poprzednie. W roli głównej – zestaw obrazów, które w graficzny sposób prezentują kolekcję bielizny i akcesoriów dla kobiet. Do stworzenia imponujących grafik, oprócz zdjęć samych ubrań i dodatków, autorka wykorzystała m.in. ręcznie robione laurki miłosne z końca XIX wieku! Na zdjęciach z kampanii pojawiają się także fragmenty paryskich rzeźb. Obejrzyjcie niezwykły projekt z kolekcją znanej i lubianej marki!
Wyjątkowa kampania walentynkowa Reserved z kolażami Barrakuz. Bo Walentynki są #ReservedForLove!
Projekt Barrakuz i Reserved jest utrzymany w technice kolażu trójwymiarowego. W zamyśle artystka chciała skupić się na estetyczności i bliskości, tworząc kolaże o wysublimowanym charakterze. Typowo walentynkowym elementem jest różowe tło grafików. Ich seria układa się w spójną miłosną opowieść, pełną detali przywodzących na myśl wiosenny lub letni romans, takich jak kwiaty, ważki czy muszle. Twarze modelek i modeli zdają się przenikać, a ich dłonie splatać.
W kampanii zaprezentowano bieliznę z najnowszej kolekcji oraz pasujące do niej akcesoria. Nie brakuje koronek, niezwykle modnych satynowych szlafroczków, koszulek nocnych oraz basicowej bielizny w ultra kobiecym wydaniu. Dodatki to przede wszystkim kolczyki z koralików i masy perłowej. Krótko mówiąc, to fuzja wszystkiego, co może przydać się do wykreowania walentynkowej stylizacji, a jednocześnie nie ogranicza nas do tego jednego dnia w roku! Fakt, że nie widzimy całych modeli ubrań czy biżuterii, a jedynie fragmenty zachęca do zajrzenia na stronę sklepu i samodzielnego dopasowania brakujących części jak w grze Memory.
A oto pełna niespodzianek kampania walentynkowa Reserved:
Kampania #ReservedForLove to jednak nie tylko grafiki. W sieci pojawiły się również krótkie filmiki, które w ciekawy sposób przedstawiają stworzone przez Barrakuz kolaże. Autorem animacji jest Bartek Szadurski.
Co sądzicie o tej oryginalnej kampanii? Czy grafiki Barrakuz przypadły Wam do gustu, czy może wolicie bardziej tradycyjne podejście do tematu Święta Zakochanych? Nie zapomnijcie zostawić komentarza!