Kampania Top Secret 'Express Yourself’ na jesień 2012
Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi-inserty, reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem Claudia, lokalną kampanię we Wrocławiu.
Intensywne działania marketingowe Top Secret mają na celu aktywne wsparcie sprzedaży, stąd istotnym elementem komunikacji Top Secret z klientami są sklepy, a przede wszystkim witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy charakter kolekcji.
Klienci będą też mogli korzystać z porad stylizacyjnych udzielanych w specjalnych filmach Top Secret TV, emitowanych na kanale youtube oraz serwisie topsecret.pl, sześć razy w sezonie. Stylistki Top Secret przedstawiają w nich trendy mody i rozwiązania stylizacyjne kreowane w oparciu o najnowszą kolekcję marki.
Ważnym elementem kampanii są fotografie Tomasza Sikory, zrealizowane dla Top Secret, w sposób reporterski, na ulicach miasta, z udziałem trzech modelek, modela oraz kilkunastoosobowej grupy Łodzian. Artystyczna sesja mody była jednym z elementów Miedzynarodowego Festiwalu Fotografii i jest kolejnym krokiem w budowaniu wizerunku marki zgodnego z przyjętą strategią Express Yourself. Część zdjęć prezentujacych nie tylko modę, ale też intrygujące relacje kobieta – mężczyzna zostanie wykorzystana w jesienno – zimowej kampanii, przede wszystkim w prasie. Wszystkie znajdą się w limitowanym artystycznym kalendarzu na rok 2013. Reklamy marki pojawią się w najbardziej prestiżowych tytułach związanych z modą Twój Styl, Elle, In Style, Viva Moda, Glamour, Party Style, Gala oraz w typowo męskich magazynach CKM i Kreator (dodatek do Playboya).
Na klientów Top Secret czekają liczne akcje sprzedażowe. Do miesięczników Avanti, Claudia, Hot moda & shopping i Logo dołączony zostaną inserty z dwoma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 75 zł. Dodatkowo każdy z klientów realizujący bon będzie mógł przystąpić do programu lojalnościowego Collection Club. Katalog w miesięczniku Logo jest pierwszym szczególnie dedykowanym mężczyznom i ma zwrócić uwagę na kolekcję dla panów.
Wzorem doświadczeń wiosennych Top Secret przygotowuje specjalną limitowaną kolekcję z miesięcznikiem Claudia, która będzie promowana na łamach październikowego numeru pisma i w sklepach Top Secret. Dla czytelników Claudii przygotowano rabat wysokości 25% na modele z tej linii.
Top Secert jest też partnerem kinowej kampanii reklamowej In Post, emitowanej w 37 kinach na terenie Polski. Kampania rozpoczęła się 29 czerwca, potrwa do połowy października. Jest wyświetlana w 37 kinach, przede wszystkim na terenie Warszawy, Gdańska, Poznania, Krakowa, ma zasięg ponad 1,5 mln odbiorców. Top Secret występuje w reklamie In Post jako partner promujący zakupy on line w swoim sklepie internetowym. Kinowej kampanii towarzyszy akcja promocyjna. Osoby, które wyślą sms otrzymują nagrody gwarantowane w formie kodu rabatowego – 20% na zakupy w sklepie internetowym Top Secret. Dodatkowo 120 losowo wybranych osób może otrzymać kod uprawniający transakcji o wartości 200 zł.
Osobnym projektem marketingowym Top Secret jest regionalna kampania we Wrocławiu, gdzie Top Secret ma 5 sklepów, w tym najnowszy w prestiżowym Sky Tower. Kampania oparta będzie na zupełnie nowej zaskakującej i nowoczesnej kreacji, kierowanej do osób nowoczesnych, otwartych, radosnych a takimi są mieszkańcy Wrocławia. Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium
Kampania Express Yourself In Wrocław rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca października. Zaplanowana jest z dużym rozmachem, prowadzona będzie w lokalnych mediach, a przede wszystkim na nośnikach wielkoformatowych usytuowanych w najbardziej ruchliwych punktach miasta i w Centrach Handlowych. Sklepy Top Secret we Wrocławiu zyskają w tym czasie zupełnie nową aranżację, nawiązującą do kreacji całej kampanii.
Top Secret jest marką kierowaną do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości – „Express Yourself”. W jesiennej kolekcji, dostępnej w sprzedaży od początku sierpnia, znalazły się dwie linie ubrań i dodatków.
Bohemian Stories to styl inspirowany latami 70-tymi, łączący hippisowski luz i feerię barw z oryginalnością bohemy. Występują śmiałe, wielowarstwowe łączenia faktur i wzorów intensywne kolory żółć, pomarańcze w odcieniach marchewki, rudawe brązy, zieleń i turkus. Druga linia – Wild Elegance to ubrania bardziej officowe, wyrafinowane i klasyczne, odpowiednie do pracy, na kolację czy wieczorne spotkanie. Styl nostalgiczny i elegancki, pełen kontrastów. Inspiracja ponadczasową elegancją lat 50-tych i 60-tych przekłada się na bardzo zmysłowe seksowne i obcisłe formy ubrań. Paleta kolorystyczna bogata jest w klasyczne odcienie czerwieni, czerni, szarości i granatu w połączeniu z butelkową zielenią, żółtym, i beżami.
Dla panów Top Secret proponuje officową linię Hidden Codes, w której dominuje elegancka klasyka, przełamana modnymi kolorami np. fioletem czy bordo. W bardziej casualnej linii Raw Energy motywem przewodnim jest modna, kolorowa krata.
W sprzedaży są też kolekcje pozostałych marek modowych grupy Redan: Troll i Drywash. Są dostępne w sieci sklepów Top Secret, Troll, sklepach multibrandowych oraz w sklepie on – line www.sklep.topsecret.pl.