Kampania Massimo Dutti jesień-zima 2015
Przedstawiamy kampanię Massimo Dutti jesień-zima 2015 , którą w obiektywie uwiecznił słynny fotograf Mario Testino. Zapraszamy do galerii!
Nadchodzącej jesieni Mario Testino po raz kolejny interpretuje ducha Massimo Dutti w kolekcji pełnej zniewalających tkanin i kolorów. Przed obiektywem stanęli modele Cameron Russel oraz Sean Richard O’Pry.
Hiszpańska marka przygotowała propozycje wykraczające poza tradycyjne, jesienne, beżowe swetry. W nadchodzącym sezonie styl boho będzie przeplatał się z bardziej formalnymi i minimalistycznymi propozycjami. Produkty inspirowane są klasykami kinematografii z lat 70., które wpłynęły na ówczesną modę i które wnoszą do kolekcji nutkę nostalgii. Zaczynając od zamszowych ubrań z frędzlami, przez sztruksowe spodnie, po wzorzyste koszule, pojawia się również stale obecny jeans i skóra.
Gama kolorystyczna jest tym razem mocno niejednolita, pojawiły się brązy, beże, fiolety, a także błękity i zielenie. Ta mieszanka barw, skondensowana na różnych tkaninach tworzy przytulną, lecz elegancką atmosferę. Kolekcja męska charakteryzuje się ciekawymi wzorami i mieszanką stylów. Nowoczesność łączy się z klasyczną elegancją, tworząc harmonijną całość. Kobiety zaś będą mogły wybierać spośród szerokiej gamy spódnic, długich płaszczy, skórzanych kurtek oraz delikatnych materiałów.
Kolekcja damska, o charakterystycznym stylu, kierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku od 25 do 45 lat, mieszkanek miast, wyrafinowanych i z klasą. Klientki Massimo Dutti szukają praktycznych, eleganckich propozycji, posiadają swój własny styl i wiedzą, czego chcą. Nie zapominają jednak o trendach z najważniejszych światowych wybiegów, które płynnie wplatają w swój strój. Na kolekcję Women składa się kilka linii produktowych, w tym ubrania, akcesoria oraz perfumy, co pozwala na skomponowanie pełnej garderoby z trendów, stylu, kolorów i tkanin najwyższej jakości, każdego sezonu.
Zapraszamy go galerii: Kampania Massimo Dutti jesień-zima 2015