Kampania GIVE ME ALDO na sezon jesień-zima 2013 odsłania nowe, śmiałe oblicze marki!
Marka ALDO ujawniła szczegóły swojej najnowszej globalnej kampanii marketingowej pod hasłem GIVE ME ALDO. Kampania, w której udział wezmą światowej klasy gwiazdy modelingu, stanowić będzie odsłonę nowej tożsamości wizualnej marki. Podstawowym celem i założeniem tej skoncentrowanej przede wszystkim na produktach kampanii jest naprowadzenie Klientów na to, co najmodniejsze i najlepsze dla nich w nadchodzącym sezonie.
Nowa kampania ALDO odsłania śmielsze niż kiedykolwiek dotychczas oblicze marki, a to za sprawą prowokacyjnego wizerunku wykreowanego z udziałem fotografa Terry’ego Richardsona oraz zachwycającej ekipy modelek i modeli, w której znaleźli się Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot, Jessica Stam, Florian Van Bael oraz Mathias Lauridsen.
„W tym sezonie stawiamy na to, co podstawowe i minimalistyczne. Chcieliśmy, aby nasze produkty mówiły same za siebie, tak więc to one znalazły się na pierwszym planie tej kampanii. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosićsię w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan – takie było nasze założenie. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie”, wyjaśnia Douglas Bensadoun, Dyrektor Kreatywny i Zastępca Prezesa Działu Marketingu ALDO. „Nasza najnowsza kolekcja jest bardzo zróżnicowana, co odzwierciedla ta kampania. Niezależnie od tego, jaki jest Twój ukochany styl – metal, punk, glam – GIVE ME ALDO z pewnością do Ciebie przemówi”, dodaje Bensadoun.
Premierze nowej kolekcji towarzyszy zintegrowana, taktyczna kampania marketingowa realizowana za pomocą mediów drukowanych, internetowych, społecznościowych i outdooru. GIVE ME ALDO, czyli DAJ MI ALDO, to zarazem żądanie, pragnienie i okrzyk domagający się niewymuszonego stylu dostępnego dla każdego. Wstań i powiedz to z dumą: GIVE ME ALDO.