Kampania ARYTON na sezon jesień-zima 2014/15
Już po raz kolejny marka ARYTON stawia na klasyczną, ponadczasową fotografię. Magda Wunsche i Agnieszka Samsel, na swoich zdjęciach do kampanii, pokazują współczesną kobietę, która w nowoczesny sposób nosi ikony mody. Bohaterem kampanii jest płaszcz, który występuje na wszystkich sześciu zdjęciach – płaszcz przestrzenny, mięsisty o szlachetnym kolorze i wysokiej jakości materiału. Płaszcz jest również głównym bohaterem kolekcji i jak mówi Patrycja Cierocka Dyrektor Kreatywna – stanowi o DNA marki ARYTON.
Twarzą kolekcji jest Emilia Nawarecka, która pozuje w filmowych, pełnych emocji kadrach. Modelka w swoim kilkuletnim dorobku ma między innymi pokazy u takich projektantów jak Phillip Lim, Martin Margiela, Kenzo, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana Couture czy Jil Sander. Była twarzą światowych marek, między innymi Penny Black oraz kampanii Céline na sezon jesień/zima 2011/2012. Pracowała dla wielu najważniejszych magazynów modowych na świecie, między innymi pojawiła się w rosyjskim Vogue, tajlandzkim Harpers Bazaar, i-D, amerykańskim Elle. Z okazji 18 tych urodzin magazynu, Emilia pojawiła się na okładce jubileuszowego wydania ELLE. Można ją też zobaczyć w najnowszym numerze ELLE UK .
Koncepcja artystyczna oraz stylizacje są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą ARYTON jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku.
ARYTON to polska marka rodzinna, działająca na rynku od 25 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada blisko 30 salonów w całej Polsce.
Sesja:
Modelka: Emilia Nawarecka/ D‘Vision
Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel
Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka
Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska
Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ D’Vision
Włosy: Rafał Żurek/ Metaluna
Scenografia: Anna Tyślerowicz