Joanna Brodzik – nowa Ambasadorka marki Uzdrovisco

Joanna Brodzik to aktorka związana od 25 lat z teatrem, telewizją i filmem, a także producentka kreatywna spektaklu „Wstydź się”. Jest również autorką książki „Umami. Opowieści i przepisy”, dyplomowaną trenerką I stopnia szkoły Trop i działaczką społeczną. Brodzik jest prezeską fundacji „Opiekun serca” i teraz także ambasadorką marki kosmetyków naturalnych Uzdrovisco!

Fot. mat. nadesłane

Skuteczne złuszczanie i redukcja niedoskonałości bez podrażnień? Sprawdź ten domowy zabieg! „Ta maska to mus!​”

Skuteczne złuszczanie i redukcja niedoskonałości bez podrażnień? Sprawdź ten domowy zabieg! „Ta maska to mus!​”

Odkryj efektywną metodę oczyszczania skóry w domu, która nie powoduje podrażnień, lecz skutecznie usuwa martwe komórki naskórka i zniweluje niedoskonałości. Zamiast drobinek, formuła zawiera naturalne kwasy AHA, BHA oraz glinkę, które wspomagają oczyszczanie porów skóry,

Wartości wspólne

Wartości, jakimi kieruje się Joanna Brodzik, jej wybory zawodowe oraz sposób patrzenia na świat są spójne z wizją i przekazem marki Uzdrovisco. Dlatego dla niej ta współpraca to początek współtworzenia nowych przestrzeni i możliwości.

„Bardzo cenię to, jak Właścicielki prowadzą markę, jak dbają o kobiety, nie tylko o ich piękno, ale też o sferę emocjonalną, o ich dobrostan. Składy, produkty i ich opisy są uczciwe i rzetelne. A komunikacja oparta na autentyczności, świadomości i szacunku dla odbiorcy jest mi wyjątkowo bliska. Lubię wspierać polskie firmy, bo uważam, że mają dużo do zaoferowania i są niezwykle kreatywne. Produkty Uzdrovisco znałam i używałam już wcześniej. Ciekawostka: na kilka dni przed tym, jak odezwała się do mnie Ewelina, Brand Manager marki Uzdrovisco, dostałam od bliskiej mi Kobiety serum liftingujące pod oczy z linii Świetlik w prezencie. Przypadek? Nie sądzę. Głęboko wierze, że pod cienką siatką przypadku kryje się gęsto zapleciona nic sensu.”-mówi Joanna.

Ambasadorka marki odzwierciedla wartości Uzdrovisco, takie jak wrażliwość na naturę, chęć wspierania kobiet, świadomość, szczerość, uczciwość oraz empatia. Joanna Brodzik promuje linię BIOKLINIKA, opracowaną z myślą o kobietach w wieku okołomenopauzalnym i postmenopauzalnym. Aktorka podkreśla, że menopauza to czas świadomego rozwoju i aktywnej radości z życia.

Fot. mat. nadesłane

Piękno bez retuszu

W celu ukazania naturalnego piękna dojrzałej kobiety, Joanna Brodzik i Uzdrovisco zdecydowały się na publikację zdjęć reklamowych bez retuszu.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (19 głosów, średnia: 4,84 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Tara  25 kwietnia 2023 09:46

    Bardzo ją lubię i tym bardziej teraz, gdy zdecydowała się pokazać zdjęcia bez retuszu 😀
    Markę znam i cenię.

    Odpowiedz
  2. as_sa  26 kwietnia 2023 08:51

    Jeżeli faktycznie zdjęcia są bez retuszu to wygląda rewelacyjnie

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany