Jesienno–zimowa kampania WITTCHEN

Główne skrzypce jesiennej kolekcji marki WITTCHEN zagra linia Signature – klasyczne skórzane torby z miękkiej cielęcej skóry oznakowane monogramem WITTCHEN. Monogram w naturalny sposób stał się przewodnim motywem jesiennej kampanii.

WITTCHEN jesień 2012

Sesja po raz pierwszy od kilku sezonów odbyła się w studio. – Chcieliśmy zwrócić maksymalną uwagę widza na produkt, a dokładnie na linię Signature. Dlatego zrezygnowaliśmy z ekskluzywnych wnętrz i dużej scenografii. – mówi Gosia Growioska, manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN. – Kreację wizerunku w tym sezonie skupiliśmy na Monogramie WITTCHEN.

WITTCHEN jesień 2012

WITTCHEN jesień 2012

WITTCHEN jesień 2012

WITTCHEN jesień 2012

W skład monogramu wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Stanowi on tło całej jesiennej kampanii marki WITTCHEN.

Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje przy wszystkich swoich kampaniach. Stylizacją zajęła się Anna Męczyoska. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiada Gosia Growioska – manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN.

WITTCHEN jesień 2012 backstage

WITTCHEN jesień 2012 backstage

WITTCHEN jesień 2012 backstage

WITTCHEN jesień 2012 backstage

Foto: Robert Wolański
Stylistka: Anna Męczyoska
Asystentka Stylistki: Ewa Pałdyna
Makijaż: Joanna Bernacka
Fryzura: Emil Zed
Pomysł i kreacja sesji: Gosia Growioska
Olivka / Modelplus
Peter / Kult Model Agency

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (164 głosów, średnia: 4,48 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. m258  19 września 2012 13:34

    nic mnie nie urzekło

    Odpowiedz
  2. dudqa  30 lipca 2013 12:23

    boskie tylko cena

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany