Jesień 2013 w Top Secret, Drywash & Troll!
Jesienna oferta Top Secret zaczyna się już pojawiać się w sklepach i sprzedaży internetowej. W sierpniu na witrynach zobaczymy zdjęcia z najnowszej sesji, autorstwa znanego fotografika Jacka Poremby. Koncepcja wizerunku Top Secret jest kontynuacją przekazu, w którym atrakcyjna para jest „podpatrzona” w różnych, codziennych sytuacjach życiowych. Reporterskie ujęcia podkreślają nowoczesny charakter marki i różnorodność stylizacji, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.
Top Secret w nowym sezonie planuje rozwój programu dla stałych klientów Collection Club, liczne akcje o charakterze marketingowo – sprzedażowym, w których istotnymi elementem komunikacji są sklepy i ich witryny. Pierwsza „Back to Office” rozpocznie się już w sierpniu.
Zgodnie z realizowana strategia „express yorself” kolekcje Top Secret dają możliwość dostosowania stroju do osobowości, stylu i potrzeb. Przygotowane w oparciu o najnowsze trendy kolekcje i linie na nowy sezon to propozycja niemal na wszystkie okazje – do pracy, w czasie wolnym, na wieczór. Damskie i męskie kolekcje przeznaczone są dla osób nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Dodają im atrakcyjności i pewności siebie.
Top Secret w kolekcjach bardziej formalnych, city, stawia na maksymalizm w formach i minimalizm w prostocie. Jest dużo inspiracji matematyką i geometrią, zarówno w konstrukcji ubrań, laserowych „wycinankach” kontrastach mat- błysk, regularnych printach. Dominujące kolory to czerń i biel, uzupełnione kobaltem, beżem, fioletem, czerwienią, czy modnymi akcentami miedzi. Eleganckie linie inspirowane gotycką sztuką architektoniczną czy garderobą dandysa przewidziano na czas świąt i karnawału.
W kolekcjach casual Top Secret proponuje miękką luźną i wygodną sylwetkę o miejskim charakterze, w stonowanych kolorach Nie brakuje tu jednak modnych ostrzejszych akcentów: pikowania, skórzane wstawki, sportowe kurtki, elementy inspirowane wojskowym mundurem, srebrne dżinsy i spódnice, akcenty wyraźnych barw – czerwieni , bordo.
Krótkie linie Fashion Collection, od roku uzupełniają bieżącą ofertę Top Secret o najgorętsze trendy sezonu. Jeszcze w czasie wakacji pojawią się ubrania inspirowane szalonymi latami 50 -tymi czy sportowym glamourem.
Troll proponuje na nowy sezon bardzo różnorodną i nowoczesnę linie, w których znajdziemy inspiracje folkowe, romantyczne, płynące z natury jak i klasyczne kontrasty black & white.
Drywash, najmłodsza marka Redanu stawia na wygodne ubrania o sportowo – romantycznym charakterze, z miękkich dzianin, w bardzo przyjaznych, luźnych formach . Kolorystyka, od bieli ze złotem i srebrem, po melanżowe beże i szarości też nadaje kolekcji lekkości.
Wszystkie marki Redanu przygotowały też linie męskie.