Jak polepszyć seks – poznaj ćwiczenia, które Ci w tym pomogą

Chcesz wiedzieć jak polepszyć seks i podnieść satysfakcję ze stosunków? Ćwicz! Obecnie zauważany jest silny trend do zdrowego życia. Stajemy się świadomymi konsumentami, którzy czytają składy produktów spożywczych i kosmetyków. Uprawiamy sport – pływamy, biegamy, chodzimy do siłowni. Przesiadamy się z samochodów na rowery. Sprawność fizyczna i odpowiednia dieta poprawiają jakoś seksu, jednak warto w swoim planie treningowym postawić również na ćwiczenia, które bezpośrednio będą wzmacniać mięśnie odpowiedzialne za jakość stosunku. Aktywność fizyczna i seks idą w parze !

Zobacz także: Sposoby na udany seks – poznaj 10 niezawodnych sposobów

para sport ćwiczenia

Jak polepszyć seks – Mięśnie Kegla

Podstawowymi mięśniami, o które trzeba dbać, bo mają ogromny wpływ na nasze doznania seksualne, są tzw. mięśnie Kegla, czyli grupa mięśni, obejmująca mięśnie dna miednicy, mięsień łonowo-guziczny, część mięśnia dźwigacza odbytu i mięśnie pochwy. Ćwiczenia Kegla polegają na regularnym napinaniu i rozluźnianiu tych mięśni. Najlepsze efekty można osiągnąć ćwicząc za pomocą kulek waginalnych, potocznie zwanych też kulkami gejszy czy smartballs, które umieszcza się w pochwie.

Lekarze zalecają zaciskanie mięśni i to jest właściwa droga, jednak nie zawsze pamiętamy o ćwiczeniach, a czasem mięśnie są tak słabe, że tego nie potrafimy. Efektywność ćwiczeń za pomocą kulek polega na tym, że mniejsze kuleczki, które są w środku właściwych kulek waginalnych, obijają się o ścianki, powodując mikrodrgania i wywołując mimowolne napinanie się mięśni – wyjaśnia Anna Moderska, konsultantka erotyczna współpracującą z marką Fun Factory, producenta gadżetów erotycznych.

Polecamy również: Oziębłość seksualna – jak ją przezwyciężyć? Oto kilka pomysłów

 

Jak polepszyć seks – Mięśnie brzucha

Chcąc cieszyć się częstszymi i mocniejszymi orgazmami trzeba także zadbać o głębokie mięśnie brzucha. Świadomość tych mięśni można zbudować poprzez regularne ćwiczenia pilatesu, jogi czy uprawiając tzw. trening core stabilizujący mięśnie całego tułowia. Istotą tego rodzaju ćwiczeń jest utrzymywaniu kręgosłupa, ale także całego ciała w równowadze podczas ruchu i w bezruchu, np. podczas stania na jednej nodze, w pozycji tzw. deski czy podczas wykonywania asan uprawiając jogę. Jednym z najlepszych ćwiczeń podnoszącym sprawność seksualną są także pompki.

Pozytywny wpływ na aktywność seksualną ma niemal każda aktywność fizyczna, jak zwykły spacer, rekreacyjna jazda na rowerze czy pływanie. Będąc w lepszej kondycji fizycznej mamy więcej siły i chęci do wytrzymania w różnych pozycjach seksualnych.

Energiczny seks to duża dawka gimnastyki, która wymaga sprawnego ciała, elastyczności i formy, żebyśmy się nie zmęczyli lub nie zrobili sobie nic złego podczas zabawy. Bardzo ważna jest także praca nad elastycznością mięśni, żeby nie łapały nas nieprzyjemne skurcze – dodaje konsultantka.

Jak polepszyć seks -Trzy proste ćwiczenia, by wzmocnić doznania seksualne 

  1. Kwiat lotosu. Usiądź na podłodze, skrzyżuj nogi, starając się stopy położyć na udach. W takiej pozycji napinaj przez kilka sekund mięśnie miednicy, następnie je powoli rozluźniaj.
  2. Brzuszki z rozkrokiem. Połóż się na podłodze, unieś do góry nogi zgięte w kolanach. Podnieś klatkę piersiową odrywając łopatki od podłogi, jednocześnie rozłóż nogi na zewnątrz, a ramiona wyciągnij maksymalnie do przodu pomiędzy uda.
  3. Klęk z wypadem. Uklęknij siadając na stopach. Podnieś pupę do góry, wypnij do przodu biodra, jednocześnie kierując ręce do tyłu. Uklęknij z powrotem na stopach.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (138 głosów, średnia: 4,74 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Żanett  11 czerwca 2015 07:10

    Zgadzam się 🙂

    Odpowiedz
  2. lilkawodna  11 czerwca 2015 08:40

    Kolejny powód aby wstać z kanapy i zacząć ćwiczyć.

    Odpowiedz
  3. bbo  11 czerwca 2015 12:24

    No to do dzieła!

    Odpowiedz
  4. martucha180  11 czerwca 2015 15:16

    Ćwiczmy!

    Odpowiedz
  5. Patriszia  11 czerwca 2015 21:07

    Fajnie, że opisane są ćwiczenia 🙂

    Odpowiedz
  6. basiaj  11 czerwca 2015 23:31

    Już nie.

    Odpowiedz
  7. j.dudek71  12 czerwca 2015 22:43

    Trzeba ćwiczyć te mięśnie jak nic;)

    Odpowiedz
  8. as_sa  13 czerwca 2015 13:10

    Nawet dla własnej satysfakcji warto ćwiczyć

    Odpowiedz
  9. Jaworka  21 czerwca 2015 13:09

    ćwiczenia jak zawsze dobre na wszystko więc muszę to zapamiętać

    Odpowiedz
  10. Kmakolagwa  22 czerwca 2015 15:13

    Super artykuł. Trzeba działać 🙂

    Odpowiedz
  11. Anita  16 lipca 2015 23:33

    będę ćwiczyć!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany