Jak dbać o formę nie ćwicząc? Czy to w ogóle możliwe?

Czasami jesteśmy mocno zabiegani i nie możemy znaleźć czasu na siłownię, bieganie, czy ćwiczenia w domu. Czasami też chcemy zrobić pierwszy krok w stronę dbania o formę, ale nie wiemy od czego zacząć, a pójście na basen, czy zajęcia na siłownię napawają nas strachem? Mamy kilka propozycji jak dbać o formę nie ćwicząc dla zabieganych i początkujących.

Szczesliwa i zdrowa kobieta

Jak dbać o formę nie ćwicząc?  – Przystanek dalej, przystanek wcześniej

Dojeżdżasz do pracy komunikacją miejską? Idąc na przystanek wybierz o jeden dalej. Dojeżdżając do pracy wysiądź o eden przystanek wcześniej. Tak samo zrób wracając z pracy!  Już krótki spacer może zrobić prawdziwą różnicę!

Jak dbać o formę nie ćwicząc?  –  Spaceruj kiedy tylko się da!

 I jak już jesteśmy przy spacerowaniu – rób to jak najczęściej! Może pora na dłuższy spacer z psem lub dzieckiem. Zamiast przesiadywać z przyjaciółką w kawiarni weźcie napoje na wynos i obejdźcie kilka razy najbliższy park!

Jak dbać o formę nie ćwicząc?  – Nie korzystaj z winy

Zostaw ją dla osób, które mają problemy z poruszaniem lub osób starszych. Czy to w pracy, wjeżdżając na własne piętro, czy w galerii handlowej staraj się wchodzić wszędzie schodami. Jeśli masz do przejścia 1 czy dwa piętra możesz zaoszczędzić sporo czasu i ujędrnić pośladki!

Jak dbać o formę nie ćwicząc?  – Nie stój i nie siedź bezczynnie

Kserujesz stertę dokumentów? Przy okazji możesz stawać na palcach lub zaciskać pośladki. Siedzisz przed komputerem na krześle obrotowym? Ruszaj tułowiem w praw i w lewo. Stoisz na przystanku? Zacznij chodzić wokół niego.

Jak dbać o formę nie ćwicząc?  – Sprzątaj!

Podczas sprzątania możemy spalić sporo kalorii, dlatego nie pozwól na to by Twoje mieszkanie obrastało w kurz! Podczas porządków włącz skoczną i wesoła muzykę, a domowe obowiązki zamień w  taneczną zabawę!

Jak dbać o formę nie ćwicząc?  – Imprezuj!

Skoro jesteśmy już przy tańczeniu, to jak już przećwiczysz swoje kocie ruchy w domu możesz  zabrać partnera lub przyjaciółki na gorączkę sobotniej nocy w klubie. Pamiętaj tylko, by zamiast kalorycznego alkoholu w barze inwestować jedynie w wodę  lub sok, a większość czasu spędzać na parkiecie!

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (90 głosów, średnia: 4,83 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. nevermind9  26 września 2016 13:55

    spacery są zawsze dobre, chociaż po całym dniu pracy ciężko się na to zebrac 🙂

    Odpowiedz
  2. martucha180  26 września 2016 16:30

    Słuszne rady 😉

    Odpowiedz
  3. gusia.  26 września 2016 18:45

    Ja dużo spaceruję, tylko raczej trzeba szybszym tempem się poruszać, żeby efekt był korzystniejszy dla zdrowia.

    Odpowiedz
  4. Hidari11  27 września 2016 04:22

    Spacerowanie to też ćwiczenie i to bardzo zdrowe, i uniwersalne.

    Odpowiedz
  5. Aneta  28 września 2016 14:34

    Uwielbiam spacerować 🙂

    Odpowiedz
  6. monika  31 października 2016 23:50

    schudnąć nie ćwicząc? Na pewno zdrowe odżywianie i dużo błonnika. Polecam proszek colosanex jako wzbogacenie diety w błonnik

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany