Irina Shayk w kampanii Reserved: #ReservedForXmas
Polska marka wciąż zaskakuje! Najpierw Kate Moss, teraz inne światowej sławy modelki i modele oraz instagramowi influencerzy. Jedną z gwiazd kampanii jest piękna Irina Shayk.
Słynna supermodelka jest aniołkiem Victoria’s Secret oraz twarzą marki bieliźnianej Intimissimi. W 2010 roku została uznana za „najseksowniejszą kobietę świata”. Dziś piękność obserwuje na Instagramie ponad 9 milionów fanów. Irina jest też jedną z najlepiej opłacanych modelek na świecie. Kto jeszcze pojawił się w kampanii polskiej marki? Jak wypadła rosyjska supermodelka? Jak prezentuje się Irina Shayk w kampanii Reserved? Sprawdźcie!
Dopiero co wszyscy mówili o Kate Moss! A okazało się, że brytyjska modelka jedynie zapoczątkowała szereg światowych nazwisk w reklamach Reserved. Tym razem w kampanii marki pojawiła się wspomniana Irina Shayk, a także Jon Kortajarena, Jourdan Dunn oraz Adwoa Aboah.
Irina Shayk w kampanii Reserved: w rytmie „Jingle Bells”
Gwiazdy promują najnowszą odsłonę Reserved w świątecznym klipie, inspirowanym klimatem fotografii mody z lat 60. XX wieku, w rytmie znanej na całym świecie piosenki „Jingle Bells”. Reżyserem filmu jest Gordon von Steiner, obecnie jeden z najbardziej pożądanych twórców kampanii filmowych dla branży Fashion. Twórca specjalnie dla polskiej marki wykreował bajkowy, miejscami surrealistycznie kolorowy klimat świąt.
Znani infleuncerzy z 4 krajów w kampanii
W świątecznej scenerii zobaczymy także influencerów z 4 europejskich krajów: Zuzannę Bijoch (@bijochzuzanna), Martę Dyks (@martadyks) i Borysa Starosza (@borysstarosz) z Polski, Bonnie Strange (@bonniestrange), Swantje Wondermann (@swalina) i Kostę Williams (@kosta_williams) z Niemiec, Marcusa Butlera (@marcusbutler) i Patricię Manfield (@patriciamanfield) z Wielkiej Brytanii oraz Dianę Korkunova (diana_korkunova) i Karinę Istominę (@diamond_april) z Rosji.
Globalna kampania Reserved ze światowymi gwiazdami modelingu i influencerami, to kwintesencja atmosfery nowoczesnych Świąt. Eklektyczne stylizacje z najnowszej kolekcji Reserved, wpisują się w nastrój radosnego czasu grudnia, spędzonego w doskonałym towarzystwie.
Topowe nazwiska ze świata modelingu i social mediów podzieliły się z marką autorskimi pomysłami na świąteczny nastrój, co dodało bardzo indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru kampanii Reserved.
Trendy sezonu w kolekcji polskiej marki
W samej kolekcji, wśród nawiązujących do najbardziej wyrazistych tendencji sezonu sylwetek, nie brakuje bożonarodzeniowych akcentów, takich jak kultowe, zimowe, świąteczne swetry z motywami reniferów.
linia damska
Damska linia Reserved, to ukłon w stronę trendów lat 80. i 90. XX w. w ultranowoczesnym, eleganckim wydaniu. Projektanci marki, postawili na różnorodność faktur, takich jak błyszczący lureks, lakierowana skóra, elegancki aksamit, szara krata, a także wiktoriańskie koronki. Wyraziste desenie przełamują kroje klasycznych koktajlowych sukienek z wycięciami, zmysłowych topów, spódnic mini z zamkami i eleganckich trenczy. Kolekcję dopełnia gama akcesoriów w stylu lat 80. XX w.: cekinowych czapek beanie, aksamitnych rękawiczek, błyszczących chokerów i botków z ćwiekami.
linia męska
W męskiej linii polskiej marki, znajdziemy modele inspirowane eleganckim lookiem w brytyjskim wydaniu z dodatkiem streetwearowych detali. Efekt? Casualowe garnitury w odcieniach indygo, minimalistyczne golfy i klasyczne spodnie ze sportowymi lampasami.
#ReservedForXmas będzie kluczem do odkrywania świątecznych sekretów gwiazd.
Reżyser: Gordon von Steiner
Backstage/kadry z planu filmowego: Bart Pogoda
Fashion stylist: Karen Langley
Dyrektor marketingu: Monika Kapłan