Internetowa przymierzalnia sklepu Levi’s
Levi’s w ramach kampanii Curve ID na swojej stronie zaaranżował internetową przymierzalnię – Digital Fitting Room. Jest to interaktywna zabawa, której celem jest odnalezienie swojego Curve ID, a przez co idealnie dopasowanych dżinsów. Levi’s korzystając ze spersonalizowanych narzędzi przedstawia, co zrobić, aby w oparciu o kształt własnej sylwetki znaleźć spodnie doskonałe.
Pobawiłyśmy się w redakcji, odpowiadając najpierw na 4 pytania ze strony:
– która z tych sylwetek jest najbardziej podobna do twojej od pasa w dół?
– jak określiłabyś swoją pupę?
– a jak twoje uda?
– gdy twoje jeansy pasują na pupie i w udach, często okazuje się że….
Po zaznaczeniu odpowiedzi, musiałyśmy zmierzyć swoje krągłości i zaznaczyć je na stronie
Po wprowadzeniu danych jednej z nas, „cyfrowa przymierzalnia” podpowiedziała nam, że dla tej sylwetki najlepszy będzie model Demi Curve.
Mówiąc szczerze, po udzieleniu odpowiedzi i dokładnych wymiarów oczekiwałyśmy propozycji konkretnego rozmiaru, o który pytać w sklepie, a nie jedynie sugestii odnośnie jednego z trzech modeli w kolekcji.
Digital Fitting Room Levisa należy naszym zdaniem traktować bardziej jako reklamę telewizyjną połączoną ze stroną internetową i wiedzą, na co zwracać uwagę przy dopasowywaniu jeansów i jak się mierzyć, niż jako system, który udzieli nam odpowiedzi o jaki rozmiar pytać w sklepie. Niemniej jest to miła, interaktywna zabawa – polecamy jeżeli macie na to czas.
Z pewnością dużym atutem tej kampanii reklamowej jest fakt, że Levi’s Curve ID promuje prawdziwe kobiety i ich krągłości!