Iconic – unikalna kolekcja od Parfois na sezon jesień/zima 2018

Parfois przygotowuje nas na zimne jesienne i zimowe  dni wyjątkową kampanią „Iconic”. Dzięki tej kampanii  i jej przekazowi każda z nas może poczuć się jak ikona stylu!   Koncept nawiązuje do lat 80-tych, które były okresem narodzin prawdziwych ikon mody i stylu. Poznajcie szczegóły nowej kampanii marki  Parfois  na sezon Jesień Zima 18/19

W latach 80-tych zmieniły się paradygmaty: design przewyższył funkcjonalność, a estetyka uległa zmianie. Ważne były linie i kolory i właśnie z takiego myślenia zrodziło tło kampanii – to  Chelas, peryferyjna dzielnica Lizbony w Portugalii.

Prawdą jest, że zarówno moda jak społeczeństwo żyją przeszłością i od zawsze istniało odrzucanie tego, co nowe, zmian oraz trudność przy dostosowaniu szybko postępującej przyszłości w teraźniejszym momencie. Tym samym, kampania jesień/zima marki Parfois reprezentuje kobietę, która z zainteresowaniem i ciekawością przygląda się otaczającej ją scenerii, kontemplując świat, w którym się urodziła i w którym żyje wraz z jego krytyką i wyzwaniami poprzednich pokoleń oraz współczesnego społeczeństwa.

W procesie twórczym Jamilla Hoogenboom chłonęła tę krytykę i przekształciła ją w coś nowego. Stąd narodził się Iconic, kampania, które chce nam udowodnić, że każda z nas może stać się ikoną niezależnie od tego, jak, gdzie i dlaczego. Jamilla obiera kierunek na przyszłość i zmiany, nie zwracając uwagi na to, co pozostaje w tyle, przyciągając w ten sposób podobne do siebie kobiety, które za nią podążają i wynoszą ją na piedestał jako ikonę.

Propozycje Parfois na nowy sezon wyznaczają właśnie tę różnicę. Krata Vichy oraz krata szkocka powracają z wielką siłą i pojawiają się na torebkach, chustach i odzieży. Wzory w zwierzęta takie jakie krowa, lampart czy wąż dodają życia butom i torebkom i mieszają się z metalicznymi i zamszowymi elementami.

Mieszanka styli jest stałą tej kolekcji: plisowane spódnice łączone są z nerkami, tenisówkami i dużą biżuterią. Total Looks są tutaj podstawą, a paleta kolorów jest zróżnicowana: khaki, musztardowy, bordowy, czarny, fuksja oraz niebieski łączą się, ubarwiając życie podczas szarych dni.

Tej jesieni/zimy Parfois udowadnia, że możesz się wyróżniać każdego dnia, najprostszymi sposobami. Iconic proponuje nową interpretację „ikony”, dając nam nową skalę i udowadniając, że w byciu ikoną wcale nie chodzi o rozmach. To, co się liczy to autentyczność i zdolność do tworzenia punktów zwrotnych w Twojej historii i historii innych.

Obejrzyjcie kampanię marki i napiszcie w komentarzach, jak się Wam podoba!

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (180 głosów, średnia: 4,07 z 5)
loading... zapisuję głos...