Poznaj nowe oblicze linii Bell Hypoallergenic By Marcelina! Zajrzyj za kulisy konferencji prasowej i sprawdź, kim jest HypoGirl!

3 października w warszawskiej Szarotce (inwentowni Fortu Mokotów) odbyła się konferencja prasowa Bell Hypoallergenic. Na spotkaniu przedstawiono nowy kierunek rozwoju marki, dla której priorytetem jest tworzenie nie tylko wysokiej jakości produktów hypoalergicznych, ale także kosmetyków wegańskich, przyjaznych środowisku i podkreślających naturalne piękno kobiet. Tak definiowane piękno stało się jednym z motywów przewodnich spotkania, a jego gwiazdą była Marcelina Zawadzka – ambasadorka marki i współtwórczyni kolekcji Bell HYPOAllergenic by Marcelina. To właśnie ona jest bohaterką filmu HypoGirl, który przedstawia najnowszą koncepcję marki. Zapraszamy do obejrzenia tego nagrania oraz zdjęć z wydarzenia!

Poznaj nowe oblicze linii Bell Hypoallergenic By Marcelina! Zajrzyj za kulisy konferencji prasowej i sprawdź, kim jest HypoGirl!

Silna, wrażliwa i naturalnie piękna. Pełna wewnętrznej harmonii oraz akceptacji wobec tego, jaka jest. Bo przecież jest idealna właśnie wtedy, gdy jest sobą. Oto #HypoGirl! 

Pragnąc przedstawić koncepcję kosmetyków współgrających z naturalnym pięknem kobiet i nie przytłaczających wyjątkowej urody każdej z nas, a jedynie dodających nam blasku, dokonano porównania do czterech żywiołów. Woda to transparentny i prawie niewidoczny make-up, który akcentuje subtelną stronę kobiecej natury. Powietrze to na przykład drobinki ulotnego różu, eteryczność oraz trudny do opisania wdzięk. Ziemia symbolizuje stonowane połączenia odcieni beżu i brązu, będące kwintesencją wrażliwości i elegancji. Ale czasem budzi się w nas także ogień. Sięgamy wtedy po soczystą, intensywną pomadkę! Bell HYPOAllergenic oferuje swoje produkty z głębokim przekonaniem, że urok kobiet oraz ich żywiołowe piękno pochodzą z głębi serca i umysłu. Makijaż może być zatem minimalistyczny.

Dla  Bell HYPOAllergenic ważne jest, aby był on w pełni bezpieczny dla skóry, również dla tej problematycznej i wrażliwej. Dlatego od samego początku wizytówką marki była jakość. Linia Bell HYPOAllergenic proponuje swoim klientkom produkty hypoalergiczne i wegańskie, skomponowane z najlepszych składników i stworzone z szacunkiem dla środowiska naturalnego. Opracowane przez kobiety i dedykowane kobietom w każdym wieku, które są świadome potrzeb swojej skóry i zwracają uwagę na skład kosmetyków.

 

     Świat należy do nas, #HYPOGIRL!

 

Spotkanie prasowe stało się okazją do zaprezentowania premierowego produktu marki. Kolekcja Marceliny Zawadzkiej została tej jesieni powiększona o puder rozświetlający w dwóch odcieniach: beżowym oraz różowym. Cała linia produktów Bell HYPOAllergenic by Marcelina jest zachętą, byśmy odkrywały wszystkie aspekty swojej urody i osobowości. Makijaż stanowi jedynie środek do wyrażania siebie. Przyjemność płynie z zachwycania otoczenia pięknem, które nosimy w sobie – cokolwiek robimy i o dowolnej porze dnia. Niezależnie od typu urody. Dlatego do każdego z żywiołów w makijażu Bell Hypoallergenic został przypisany efekt glow. Marka stawia na zdrowo wyglądającą, świetlistą skórę, ponieważ make-up Bell Hypoallergenic skupia się na naszym wewnętrznym blasku. Potrafi kamuflować drobne niedoskonałości, ale nie będzie ukrywał prawdziwej natury kobiety!

 

Zobacz zdjęcia z konferencji prasowej Bell HYPOAllergenic:

Spotkanie poprowadziła prezenterka i dziennikarka telewizyjna, Marzena Rogalska.

 

 

Gościem specjalnym była ambasadorka linii Bell HYPOAllergenic By Marcelina – Marcelina Zawadzka.

 

Na scenie pojawiła się Magdalena Szwed, która zaprezentowała nowy kierunek rozwoju Bell HYPOAllergenic.

 

 

Goście konferencji mieli również okazję wysłuchać krótkiego wykładu Moniki Rogali (dermatologa i lekarza medycyny estetycznej), która wyjaśniła, na czym polega idea kosmetyków hypoalergicznych. Opowiedziała też o najczęstszych problemach skórnych, z jakimi borykają się współczesne kobiety i ukazała, dlaczego w przypadku takich dolegliwości warto sięgnąć po produkty o naturalnym składzie. 

 

 

Jednym z gości spotkania był także Antonio Farinha, dyrektor handlowy Jeronimo Martins, Drogerie i Farmacja (sieć Hebe).

 

 

 

 

 

Na gości czekały pyszne i zdrowe przekąski, świetnie wpisujące się w ideologię przyświecającą działaniom Bell HYPOAllergenic.

 

 

 

 

 

Nowoczesny loft Fortu Mokotów, wypełniony światłem i zielenią, doskonale odzwierciedlił zaś nowe oblicze Bell HYPOAllergenic odwołujące się do natury i jej żywiołów.

 

 

 

 

Yves Rocher

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (162 głosów, średnia: 3,87 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. martucha180  12 października 2018 17:58

    Te przekąski… nietypowe!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany