Goshico świętuje swoje 10 -te urodziny! Wyjątkowa sesja Magdaleny Schejbal
Znana polska marka GOSHICO produkująca torebki obchodzi właśnie swoje dziesięciolecie. Już jako wschodzący producent wyznaczyli trend na haftowane torebki inspirowane polskim folklorem, który utrzymywał się przez kilka kolejnych sezonów. Małgorzata Kotlonek-Horoch, projektantka GOSHICO mówi:
„To co udało nam się osiągnąć to wypadkowa pasji, pracowitości, samozaparcia, konsekwentnego dążenia do samorozwoju. 10 lat temu nikt nie uczył nas jak rozwijać markę modową. Wiele marek z którymi startowałyśmy już nie istnieje. Wierzę, że GOSHICO ma ogromny potencjał. Wchodzimy w nowy etap i nie ograniczamy się do torebek. Chcę wrócić do projektowania biżuterii, bo właśnie tak zaczęła się historia GOSHICO: od biżuterii. Jeszcze w tym roku w naszej ofercie pojawią się porcelanowe kubki, ekologiczne świece oraz oraz eleganckie kalendarze. Nowy etap to tworzenie świata GOSHICO”.
Z okazji rocznicy powstała ciekawa sesja, której twarzą została aktorka Magdalena Schejbal. Znana z oryginalnych stylizacji gwiazda, prezentuje różne oblicza kobiety GOSHICO. Obok niej bohaterkami kampanii zostało sześć wyjątkowych bestsellerowych modeli torebek stanowiących kwintesencję stylu GOSHICO wypracowanego przez 10 lat. Zapraszamy do galerii. Napiszcie, jak się Wam spodobała ta sesja…
Duża, skórzana torba do ręki i na ramię – model powstał w 2014 roku. Minimalistyczna, a jednocześnie niezwykle oryginalna forma to kolejna ponadczasowa propozycja od GOSHICO. Model pojawi się w linii PREMIUM, a wykonany jest z włoskiej skóry groszkowej. Miękka w dotyku skóra nie zapada się dzięki lekkiemu wypełniaczowi. Środek torby , jak zwykle, zdobi pikowana, błyszcząca podszewka – znak rozpoznawczy GOSHICO.
Skórzana mini torebka z odpinanym łańcuchem to model, który projektantka w kwietniu tego roku stworzyła dla samej siebie a już chwilę później stał się hitem uwielbianym przez gwiazdy i blogerki. Nie mogło zabraknąć go w kolekcji urodzinowej- tym razem w wersji ze skóry najwyższej jakości w odcieniu wyrafinowanej, uniwersalnej szarości.
Kufer Flowerbag powstał w 2013 roku i od tej pory cyklicznie pojawia się w kolekcjach GOSHICO , za każdym razem w innym wariancie kolorystycznym, z rożnych skór , lub materiałów. To jeden z flagowych modeli marki, nawiązujący w swojej stylistyce do kształtu kielichu kwiatu , którego symbol stał się rozpoznawalnym logotypem marki. Torbę Flowerbag nosi między innymi królowa Belgii Matylda, a została ona sprezentowana przez polską parę prezydencką. W urodzinowej sesji , bestsellerowy kufer występuje w klasycznej czarnej wersji ze złotymi okuciami.
Uniwersalna torba typu shopper miała swoją premierę w 2013, wówczas zdobiona biało-czarnym autorskim motywem i delikatnym haftem. To ukochany model gwiazd, które wystąpiły w akcji charytatywnej GOSHICO. Każdej z gwiazd dedykowany został model z niepowtarzalnym, wyjątkowym haftem. W sesji urodzinowej wzięła udział shopperka z charakterystycznymi naszywkami : oko i usta. Debiutowała dokładnie rok temu a dziś ten wyrazisty trend proponuje wiele marek – GOSHICO jak zwykle miało nosa 😉
Minimalistyczny plecak – to jednocześnie pierwszy plecak w ofercie GOSHICO i kolejny model , który projektantka stworzyła dla siebie. Duet: plecak i mini torebeczka z kolekcji Fuutou stały się hitem tego lata. Są wykonane z wodoodpornych materiałów i łatwe w czyszczeniu, a dzięki tym właściwościom, pastelowe dodatki możemy nosić rownież jesienią i zimą. Do najnowszej kolekcji dołączyła też miniaturowa wersja plecaka- idealny dodatek na imprezy lub dla najmłodszej fashionistki.