Go Forth – Nowa globalna kampania marki Levi’s

6 lipca marka Levi’s –  zaprezentowała pierwszą globalną kampanię marketingową, jest to pierwsza kampania na tak szeroką skalę w 138 letniej historii firmy. Kampania ?Go Forth? inspirowana jest siłą młodych ludzi pragnących zmian w świecie i wprowadzających je. Motto ?Go Forth? uderza w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale są to nasze czasy – ?Now is our time? (?Teraz nadszedł nas czas”).

Levis Go Forth Pionierzy uwiecznieni na murach Berlina

W ramach globalnej kampanii Levi?s? prowadzi różnego rodzaju warsztaty. W Europie są to berlińskie Levi?s? Print Workshop, są one przede wszystkim próbą twórczej aktywizacji lokalnych społeczności, ale także zwrócenia uwagi na nową kampanię „Go Forth”. ?Go Forth? oddaje hołd pionierskiemu duchowi marki i nawołuje do tworzenia pozytywnych zmian w dzisiejszym świecie. Kampania celebruje i pokazuje sylwetki inspirujących pionierów, którzy działając i tworząc dla i wśród społeczności lokalnych, budują nową i lepszą przyszłość.

Levis Go Forth Pionierzy uwiecznieni na murach Berlina

Jednym z pionierów, którego Levi?s? zaprosił do współpracy jest portugalski street-artowy artysta Alexandre Farto, aka „Vhils”. Vhilis w nieco dramatyczny i bardzo oryginalny sposób stworzył serię murali przedstawiających twarze wybranych pionierów-działaczy współczesnego Berlina. Pionierzy Levi?s? są inspiracją dla miasta i społeczności, a tym samym ucieleśniają ducha ?Go Forth?.

Levis Go Forth Pionierzy uwiecznieni na murach Berlina

Vhils, przy użyciu specjalnej ?wybuchowej? techniki , na fasadach głównych budynków Berlina wyrzeźbił portrety pozostałych pionierów Levi?s?: Fadi Saad, Various & Gould, Joe Hatchiban i Sven Marquardt.

Levis Go Forth Pionierzy uwiecznieni na murach Berlina

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (145 głosów, średnia: 4,18 z 5)
zapisuję głos...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany