Give me ALDO – wiosenno-letnia kampania 2014
Nowa kolekcja ALDO to kopalnia doskonałych propozycji zarówno na pierwsze wiosenne dni, jak i wakacyjne upały. Zobacz zdjęcia!
Nowa kolekcja ALDO to kopalnia doskonałych propozycji zarówno na pierwsze wiosenne dni, jak i wakacyjne upały. Kolor, styl i glamour najlepiej określają nowe projekty butów i torebek. Marka ALDO, inspirując się charakterystyczną urodą modelki Lindsey Wixson i minimalizmem ogarniającym świat mody, sprowadziła swoją wiosenną kampanię do czystej, minimalistycznej bieli. Biel jako tło i jako motyw przewodni stylizacji pozwała zaistnieć kolorowym butom jak nigdy wcześniej.
Wiosnę 2014 marka po raz kolejny rozpoczyna kampanią Give me ALDO, tym razem jako jasny i słoneczny znak yang, który stanowi przeciwwagę dla mrocznego yin poprzedniej jesieni. Gwiazdami najnowszej kolekcji ALDO zostały buty zaprojektowane w oparciu o najgorętsze trendy sezonu. Kolorystyczny misz-masz, sportowe inspiracje i casual w luksusowym wydaniu znalazły odzwierciedlenie w wiosenno-letnich wzorach obuwia.
Kampania inspirowana ikonami pop kultury z lat 80. i 90. przepełniona jest energią, entuzjazmem i radością przywołującą na myśl zdjęcia Oliviero Toscani. Dzięki szczypcie kontrowersji i kontrastującym kolorom obecnym na modowych fotografiach, kampania Give me ALDO jest pełna życia, również dzięki modelkom – Lindsey Wixson, Ming Xi i Camille Rowe – oraz przystojnemu Simonowi Nessmanowi i Ericowi Ramosowi.
Film promujący wiosenno-letnią kolekcję, stworzony przez Tanię i Vincenta, to doskonałe zbliżenie na buty ALDO, które tej wiosny wypełnią ulice miast. Surrealistyczny kolaż z sylwetkami Lindsey i całej ekipy modeli oddaje estetykę charakterystyczną dla duetu filmowców. Dominująca w kampanii ALDO biel została również naznaczona stylem kalifornijskiego artysty Stevena Harringtona, który dodał do filmowego świata ALDO typowe dla siebie akcenty wizualne.
Brzoskwiniowe są piękne.
Szkoda, ze nie ma zielonych lub niebieskich…
Ja mam ochotę na delikatne żółte szpileczki na wiosnę. A co 😉