Giorgio Armani 2013 – Nowa kampania Frames of Life. POnadczasowe portrety ilustrują współczesne osobowości
Stworzona w 2010 r. kampania promocyjna okularów zatytułowana Frames of Life wraca na scenę. Tym razem miejscem akcji jest jedna z kawiarni dużego miejskiego placu, z nieustannie przewijającymi się ludźmi – ich rozlicznymi historiami, z których każda jest inna i każda wyjątkowa, a które przeplatając się, tworzą nową opowieść.
Bohaterami „portretów życia” są: Luc – pisarz, którego pierwsze dzieło ma właśnie ukazać się drukiem, Carlos – młody barman zafascynowany kinem, Nina – wiolonczelistka szukająca zatrudnienia oraz Lucille i Adrian – dwoje młodych utalentowanych architektów. Tworzy to melanż historii, emocji i oczekiwań, a wszystkie mają jedną wspólną cechę: okulary z serii Frames of Life. Każdy kadr jest spojrzeniem łapiącym bohaterów w czasie rzeczywistym, z którego wynika ich osobowość i historia.
Okulary stają się odsłaniającym detalem, który zamiast dominować, stylowo podkreśla prawdziwą naturę każdego z bohaterów. Okulary te charakteryzują się ponadczasową stylistyką, łączącą inspiracje ikonicznymi formami stylu Giorgio Armaniego z wykorzystaniem nowych materiałów i kolorów, wypracowanych szczegółów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, przez co stają się niezwykle nowoczesne.
Oprócz mediów drukowanych i strony framesoflife.com nowa kampania Frames of Life będzie widoczna przedstawiana w formie krótkich filmów o każdym z bohaterów, a te będą się pojawiały na stronie internetowej i w tzw. mediach społecznościowych.
LUC – AR5004RT
Wybór pisarza to ultralekki model tytanowy z cienkimi zausznikami i niepowtarzalną krzywizną zakończeń. Doskonałe dopasowanie zapewnia zawias bez śrub, opatentowany przez Giorgio Armaniego. Opływowa ramka z zaokrąglonymi szkłami jest tak lekka, że okulary wydają się prawie niewidoczne. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Okulary dostępne są w kolorze czarnym, złotym i brązowym, wszystkie w wykończeniu matowym.
NINA – AR8017RZ
Wiolonczelistka nosi okulary dopasowane do silnej osobowości z lekkim zabarwieniem retro, które maskuje zaawansowane szczegóły technologiczne i wyrafinowane materiały. Cienkie, ruchome zauszniki tytanowe podtrzymują ramę z włókna octanowego, podkreśloną mostkiem z postarzanej, miękkiej skóry nappa. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Dostępne kombinacje kolorystyczne to: czarny z mostkiem z szarej skóry, oliwkowy z mostkiem z brązowej skóry oraz cętkowana havana z mostkiem z czarnej skóry.
CARLOS – AR7010
Okulary młodego barmana utrzymane są w stylu vintage z domieszką nowoczesności w postaci frontu z włókna octanowego i tytanowych zauszników. Zauszniki przymocowane są do oprawek za pomocą bezśrubowych zawiasów opatentowanych przez Giorgio Armaniego. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Model unisex dostępny jest w pięciu klasycznych wersjach kolorystycznych, w tym w kolorze havana blue i jasnym havana.
ADRIAN – AR8007
Wybór architekta to wyrafinowany, strukturalny model z zaznaczonym stylem retro w takich detalach, jak charakterystyczny podwójny metalowy mostek oraz metalowe nity. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Specjalnie przetworzone włókno octanowe nadaje ramkom we wszystkich wersjach kolorystycznych nieco szorstką fakturę. Oprawki dostępne są w klasycznym kolorze czarnym, havana, szarym i czerwonym. Wszystkie wersje wyposażone są w szklane soczewki.
LUCILLE – AR7008
Partnerka Adriana, z zawodu również architekt, nosi eleganckie, owalne okulary z nutką retro widoczną w metalowych nitach z przodu i na końcówkach zauszników, a także w porysowanym wykończeniu ramek octanowych, tworzącym matowy efekt. Okulary dostępne są w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej, niebieskiej i morskiej. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life.