Gatta Fashion Now – jesienna kampania reklamowa marki Gatta

W piątek, 5 października rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje w niej najnowszą, jesienno-zimową kolekcję Gatta Bodywear. Hasło kampanii „Gatta Fashion Now” oznacza, że marka coraz intensywniej wkracza w świat mody – już nie tylko z elementami garderoby, takimi jak rajstop, ale też pełnowymiarową kolekcją odzieży.

Gatta Fashion Now

Nowa kampania reklamowa promuje jesienno-zimową kolekcję odzieży Gatta Bodywear, która zawiera bogatą ofertę sukienek, spodni, bluzek, a także swetrów i różnorodnych dodatków, w postaci pasków czy czapek. Spot reklamowy, którego główne hasło brzmi: „Gatta Fashion Now”, ma jeszcze mocniej zaakcentować obecność Gatty na rynku mody. Marka, od lat będąca liderem w branży rajstopowej, teraz umacnia swoją pozycję także w kategorii fashion.

Gatta Fashion Now

Gatta Fashion Now to odzieżowa propozycja na jesień i zimę, dla każdej kobiety, na każdą okazję. To właśnie oddaje nasz spot reklamowy. W warstwie tekstowej zaakcentowaliśmy w nim jakie modele z naszej kolekcji prezentuje na sobie modelka. Wszystkie są już dostępne w salonach firmowych Gatty” powiedziała Monika Kazimierczak, Senior Brand Manager Gatta Bodywear.

Gatta Fashion Now

Spot przedstawia jeden dzień z życia modnej kobiety. Widzimy ją w różnych stylizacjach – w drodze do pracy, w kawiarni, na spacerze oraz tuż przed randką.  We wszystkich scenach ma ze sobą elegancką torbę Gatty – symbol kampanii, która dołączana jest do zakupów w salonach firmowych marki. Autorem kreacji jest Wojtek Wojtczak – znany fotograf mody i twórca poprzedniego spotu reklamowego Gatty. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii zostało powierzone domowi mediowemu Starcom.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (133 głosów, średnia: 4,37 z 5)
loading... zapisuję głos...