Temat: Wzorzyste buty

30 wpisów - od 61 do 90 (z 202)
  • Autor
    Wpisy
  • #666243
    luna341
    Participant

    haha w takich na pewno nogi nie marzną 😀

    #666248
    linea
    Participant

    Jeśli w środku sá takie same jak na zewnątrz to pewnie grzeją ☺ a jeszcze jak ludzie zaczną się śmiać na ich widok to w ogóle będzie gorąco 😆

    #666250
    Joanna007
    Participant

    Linea pewnie trzeba czesać kocią szczotką do sierści 😉

    #666251
    linea
    Participant

    Czyli dla posiadaczy kotów buty mogłoby być idealne hehe 😆 i kot miałby się do czego tulic 😅

    #666277
    Anett13
    Participant

    Ja to chyba jednak wolę skóre węża niż takie włochate 😉

    #666311
    monicitia
    Participant

    Jak dla mnie wzorzyste ok, pod warunkiem, że reszta ubrania jest jednolita- bez w wzorów i w jednym kolorze:)

    Attachments:
    #666325
    Joanna007
    Participant

    „Jestem za a nawet przeciw” 🙂 bo np latem na więcej można sobie pozwolić. A do białej góry i ciemnych spodni też wiele kolorów pasuje. Ale na bardzo kolorowo bym się nie ubrała.

    #666327
    linea
    Participant

    Na bardzo kolorowo ja też się nie ubieram @Joanna007. Zawsze staram się mieć wszystko dopasowane, jeśli mam wzorzystą górę, to dół jednolity i odwrotnie. A wzorzyste szpilki do jednolitego stroju.
    Nie czułabym się dobrze jakbym była ubrana cała na pstrokato, chociaż niektórzy tak chodzą 🙂

    #666331
    Anett13
    Participant

    Tak te nasze rozmowy mnie zainspirowały 😉 – https://inspiruj.net/zestaw/10063/Wezowa_skorka

    #666398
    ewalub
    Participant

    Super zestaw 🙂

    #666448
    linea
    Participant

    Lubię to hehe. Bardzo fajny 🙂

    #666449
    ewalub
    Participant

    Nie miałam pomysłu na dzisiejszą stylizację, więc @Anett13 „pożyczyłam” Twój 🙂

    #666498
    Anett13
    Participant

    @ewalub i doskonale! Obejrzałam już sobie tę Twoją propozycję. Bardzo fajne buciki wynalazłaś 🙂

    #666500
    ewalub
    Participant

    Sama nigdy nie miałam takich butów, nie bardzo wiem z czym to się nosi 🙂 I trudniej mi sobie wyobrazić jakby takie połączenie na żywo wypadło

    #666503
    linea
    Participant

    To i ja pochwalę się swoimi stylizacjami. Dzisiaj zrobiłam jedną i miałam już coś wcześniej, bo ja oczywiście lubię takie stylizacje 🙂

    https://inspiruj.net/zestaw/10083/Dla_odwaznych_-_skora_weza
    https://inspiruj.net/zestaw/8182/Kombinezon_i_skora
    https://inspiruj.net/zestaw/5923/Spotkanie_ze_znajomymi

    #666506
    Anett13
    Participant

    te zielone chyba dla mnie zbyt przyciagające uwagę, ale nad zakupem takich szarych to się muszę chyba poważnie zastanowic :-), jedne w szafie na pewno od czasu do czasu sie przydadzą 🙂

    #666508
    linea
    Participant

    Mi też szare chyba najbardziej się podobają, wyróżniają się, ale delikatnie 🙂 Do tego bez problemu można dobrać też torebkę 🙂 A szarą skórę węża mam już na spodniach i na letnich bucikach jako dodatek do bieli, tak jak już pisałam wcześniej, wiec torebkę mogę sobie spokojnie taką dokupić 🙂

    #666540
    Anett13
    Participant

    No no, to Ty @linea wężowa dziewczyna jesteś 😉

    #666565
    linea
    Participant

    hehe tak jakoś wyszło 🙂 lubię takie wzorki, ale oczywiście bez przesady, wszystko z umiarem 🙂

    #666575
    ewalub
    Participant

    Nie specjalnie lubię takie wzorki, ale ta ostatnia Twoja stylizacja Linea bardzo mi się podoba. @Anett13 Twój zestaw też jest super, a z kombinezonami sama również nie mam żadnych doświadczeń

    #666579
    linea
    Participant

    W takim razie @ewalub trzeba zainwestować w kombinezon i wzorzyste szpilki 🙂 Jak widać na stylizacjach to wygląda całkiem fajnie 🙂

    #666664
    Anett13
    Participant

    Tylko trzeba jeszcze w lustrze zobaczyc, czy oby na pewno to bedzie wyglądało dobrze na nas 😉

    #666667
    linea
    Participant

    Ja zawsze przed wyjściem z domu przyglądam się wm lustrze, czy na pewno mogę tak wyjść. Buty też czasami zmieniam jeszcze przed wyjściem, jak uznam że jednak te które założyłam nie bardzo pasują 🙂

    #666824
    Anett13
    Participant

    Czasem jednak jak się popatrzy na niektórych, to oni chyba tak nie mają z tym lusterkiem, albo co gorsza – mają, ale patrzą i uważają, że wszystko w ich wyglądzie jest ok 😉

    #667641
    Joanna007
    Participant

    Albo twierdzą że nie muszą się nikomu podobać;p

    #667655
    linea
    Participant

    Podejście rewelacyjne ☺ a ja zabrałam te moje buciki do pracy i troszkę w nich pochodziłam. Oczywiscie buty chcąc nie chcąc rzucają się w oczy. Koleżanki strasznie je chwaliły. Także zrobiły furorę 😆

    #667663
    Joanna007
    Participant

    Nic dziwnego- Twoje buciki są super 😀

    #667664
    linea
    Participant

    I nie dało się przejść korytarzem, aby nie usłyszeć zaczepki na temat butów. Musiałam co chwilę powtarzać gdzie je kupiłam 🙂
    Ale te Twoje buciki wężowate i tak mam teraz na oku 🙂

    #667708
    Joanna007
    Participant

    A co powiecie o szpilkach moro? Moim zdaniem całkiem ciekawy wynalazek 😉 https://www.eobuwie.com.pl/szpilki-carinii-b3852-i69-000-000-a49.html

    #667722
    linea
    Participant

    Fajne. Podobają mi się 🙂 Nie spotkałam się jeszcze ze szpilkami moro i jestem mile zaskoczona 🙂

30 wpisów - od 61 do 90 (z 202)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.