Temat: Ważna informacja dotycząca aukcji

11 wpisów - od 1 do 11 (z 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #798704
    Agnieszka Moroz
    Keymaster

    Drogie Czytelniczki,

    nasz redakcyjny skład został tymczasowo mocno zdziesiątkowany przez jesienne choroby. Część z nas przebywa na lekarskich zwolnieniach, dlatego wyjątkowo nie byliśmy w stanie spakować Waszych aukcji. Ogromnie przepraszamy, ale z uwagi na zaistniałą sytuację, aukcje z października i listopada zostaną przez nas spakowane razem i wysłane zaraz na początku grudnia.

    Co więcej, wyjątkowo w przyszłym tygodniu aukcje pojawią się dopiero w czwartek. Postaramy się jednak jakoś zrekompensować Wam ten czas.

    Agnieszka Moroz
    wraz z całym zespołem redakcyjnym

    #798750
    ewalub
    Participant

    Dziękuję za informacje. Bo już się zastanawiałam co się dzieje.
    Fajne kiedyś były aukcje dnia, powrócą w Nowym Roku?? 🙂

    #798803
    Alluska12
    Participant

    Jesienna aura nie oszczędza nikogo. Dziękuję za informację, ważne że wiemy co się dzieje 🙂

    #798832
    luna341
    Participant

    Dziękujemy za informację. Wracajcie do zdrowia a my cierpliwie poczekamy.

    #798940
    Agnieszka Moroz
    Keymaster

    Serdecznie Paniom dziękujemy za miły odzew! Na szczęście jesteśmy już zdrowi i w pełnej gotowości do działania. Pani Ewo, w tej chwili nie mogę niestety powiedzieć, czy wrócą aukcje. Mamy jednak nadzieję, że w najbliższym czasie uda nam się zorganizować przynajmniej jakieś dodatkowe konkursy, zabawy czy testowania.

    Pozdrawiamy ciepło,

    Wasza redakcja

    #799593
    ewalub
    Participant

    @agnieszka-redakcja Byłoby miło 🙂
    Dobrze, że zdrówko wróciło 🙂

    #799873
    luna341
    Participant

    @agnieszka-redakcja Czy wszystkie zaległe nagrody zostały wysłanie.Ja czekam na „Jesienny blask z Eveline” wylicytowany dwa miesiące temu.

    #800212
    Agnieszka Moroz
    Keymaster

    Drogie Panie,

    wszystkie aukcje z poprzednich dwóch miesięcy zostały wysłane. Mamy nadzieję, że świąteczne zamieszanie nie opóźni jeszcze bardziej czasu oczekiwania Pań na nagrody. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia, które wyniknęły z naszej strony.

    Dziękuję również za słowa wsparcia 🙂 Zawsze staramy się dbać o nasze miłe Czytelniczki, jednak z uwagi na fakt, że pracujemy w skromnym składzie, nie potrafimy chwilowo sprostać wszystkim przeszkodom.

    Serdecznie pozdrawiam,

    Agnieszka Moroz

    #800403
    ewalub
    Participant

    To może jutro paczka dotrze 🙂

    #801467
    kosovitz
    Participant

    Czy grudniowe paczki zostały wysłane?

    #802384
    kosovitz
    Participant

    Czy ktoś odpowie na moje pytanie?

11 wpisów - od 1 do 11 (z 11)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.