Temat: Jak nie przytyć jesienią

Ten temat zawiera 100 odpowiedzi, ma 36 głosów, i został ostatnio zaktualizowany przez  Anonim 11 mies., 4 tyg. temu.

30 wpisów - od 1 do 30 (z 101)
  • Autor
    Wpisy
  • #269006

    wirka13
    Participant

    Jesien i zima to czas w ktorym mamy wieksza tendencje do tycia . Zmniejsza sie nasza aktywnosc fizyczna , dni sa krótsze i bardziej leniwe . Macie jakies swoje sposoby aby nie przytyc ? jak mobiluzujecie sie do aktywnosci , gdy jest juz zimniej i pada

    #318755

    beatka153
    Użytkownik

    Ja mam z tym zawsze problem. W zimie zawsze tyje 2 kg :(Nie do końca umiem sobie z tym radzić 🙁

    #318756

    ewka
    Participant

    nie mam, ale chętnie poczytam dobrych rad

    #318757

    wirka13
    Participant

    kolega powiedzial ze warto pic zamiast zwyklych herbat czerwona , dzis wlasnie zakupilam , bardzo mi smakuje i bede ja pic , zobaczymy czy podziala

    #318758

    Flysosume
    Użytkownik

    -pić zieloną herbatę
    -nie słodzić
    -w deszczową pogode nie siedzieć przed telewizorem na kanapie ale poćwiczyć – ja polecam krecenie hula-hop
    -jeść zdrowe śniadanie aby mieć energie na cały dzień i nie podjadać – ja polecam musli
    -jeść co 3 h
    – nie jeść 3 h przed snem lekką kolacje 

    mam nadzieję , że pomogłam
     

    #318759

    wirka13
    Participant

    Zdecydowanie trzeba miec zajecie , zeby nie siedziec bezczynnie zastanawiam sie moze rowerek stacjonarny 🙂

    #318760

    Brunia28
    Participant

    no ja chetnie tez sie dowiem:D moze cos wyprobuje ale napewno nei zielona herbate Sealed

    #318761

    Aniaen
    Użytkownik

    Bruniu28 a dlaczego nie zieloną herbatę ? 😀 zaciekawiłaś mnie ;D

    Chyba jedyną radą jest ograniczenie słodyczy i aktywność fizyczna 😛 plus kontrola czy nadal mieścimy się bez problemu w ulubionych dżinsach {#emotions_dlg.shutup} 

    #318762

    paulina
    Participant

    zielona herbata dziala bardziej odtruwajaco niz odchudzajaco,polecam czerwona herbate,ktora usuwa nadmiar wody z organizmu 🙂

    #318763

    pathyelisia
    Participant

    wg mnie po prostu trzeba się ruszać 🙂

    #318764

    wirka13
    Participant

    zielona przyspiesza trawienie i zapobiega wzdeciom  , ale nie wszystkim smakuje 🙂

    #318765

    wirka13
    Participant

    pathyelisia Ale jak sie zmusic do tej aktywnosci jak sie nic nie chce :D?

    #318766

    Aniaen
    Użytkownik

    wirka13 trzeba mieć motywację 😛 mi też nigdy się nie chciało, ale od ponad miesiąca ćwiczę regularnie i już widać efekty ;D jestem z siebie mega dumna, że wytrwałam w postanowieniu 😀 bo przyznam się szczerze, że podjeść miałam wiele ;D

    #318767

    magda6915
    Participant

    Wiecie co jak wytrzymacie 3 tygodnie żeby regularnie ćwiczyć to zobaczycie że później będzie wam się poprostu chciało, ćwiczenia uzależniają po pewnym czasie, zresztą sam widok efektów zachęca do dalszego wysiłku. Tylko ważne żeby znaleźć takie ćwiczenia które wam się spodobają np aqua aerobic, czy taniec. Ja lubię pilates z***tubem ćwiczyć:) czasem tak mam że na drugi dzień mam chęć znów ćwiczyć:D Dodatkowo motywuje mnie fakt że rodzice mają cukrzycę typu 2 bo np mama za mało się ruszała i jadła tłusto. Po za tym wiem że po ćwiczeniach uwalniają się endorfiny i mam lepszy nastrój i lepiej czuję się w swoim ciele.

    Zresztą zauważyłam że właśnie regularne ćwiczenia, spacer częsty, jedzenie pieczywa razowego, zjadanie kolacji 2 h przed snem, unikanie tłustych przekąsek i zastępowanie słodyczy owocami skutkuje spadkiem wagi.

    Czytałam że regularny wysiłek fizyczny zmniejsza apetyt bo jest jakaś większa czułość na insulinę, i jak się nie je słodyczy to też często się mniej ich chce bo po kilku dniach wyrównyje się cukier. Ogólnie dobrze jest stosować zamienniki typu chleb razowy zamiast pszennego, ryż brazowy zamiast białego, makaron al dente itd:)

    A tłuszczyk spala się dopiero po 30 minutach ćwiczeń także najlepiej ćwiczyć do godziny, wiem że na początku jest trudno więc dobrze zacząć od 30-40 minut i zwiększać później czas

    #318768

    wirka13
    Participant

    ja najbardziej lubie rowerek stacjonarny moge pedalowac dwie godziny i nadal jest przyjemnie 🙂 ogladam przy tym serial lub filmiki z YT 🙂

    #318769

    Anonim

    Spacerować, biegać, zdrowo się odżywiać 😉

    #318770

    Alyssa
    Participant

    Matko super temat! Ja tez zawsze tyje zimą bo jak sie siedzi w domu i tv oglada na polu zimno wyjsc sie niechce , a jak juz wychodze to gdzieś zjesc np do maka ;D 
    ale bede cwiczyc ;D i basen mam ze szkoły take jest git ;D 

    #318771

    pathyelisia
    Participant

    ja mam zamiar zacząć ćwiczyc regularnie bo jak na razie to niestety nie jest regularnie, tak 3-4 razy na tydzień, a przydałoby się codziennie 😀

    #318772

    margarita211
    Użytkownik

    Jestem pewna że przytyję… Cóż trzeba się starać nie jesc słodyczy i nie pochłaniać mega porcji. A herbatka czerwona jest pyyyszna 🙂 

    #318773

    beatka153
    Użytkownik

    Ja też pewnie przytyję, bo organizm mój zachowuje się, jak u niedźwiedzia 😛 Gromadzi tłuszczyk na zimę, żeby miało go co grzać 😛

    #318774

    diablica
    Participant

    Ja nie zauważyłam żebym tyła na zime chociaż moja mama z 6 kg potrafi przytyć…Wink

    #318775

    sylwia2112
    Użytkownik

    ohoho, nwm może codzinnie zamiast chodzenia biegać to taki rowerek w domu? albo siłka ;p

    #318776

    elves
    Użytkownik

    trzeba się po prostu zmusić do ćwiczeń, aktywności, spotykać się z ludźmi , wychodzić z domu a nie siedzieć cały czas bo to jest najgorsze wyjśćie siedzenie przed tv  i opychanie się słodyczami i chipsami:)   

    Kiedyś piłam czerwoną herbatę i muszę powiedzieć ,że szybko się po niej chudnie.

    #318777

    elves
    Użytkownik

    a ja na pewno nie przytyje w tą zimę bo wzięłam się za siebie ostro  🙂 i nie pozwolę na zbędne kilogramy .

    dobrym rozwiązaniem jest jeszcze basen i sauna, siłownia.

    #318778

    kate18
    Participant

    dieta i ćwiczeniaSmile

    #318779

    pathyelisia
    Participant

    ja przytyłam w tą zimę ale tylko 2 kg, ale nie wyglądam na grubą
    teraz stawiam na sport – nie chcę schudnąć tylko wyćwiczyć mięśnie, żeby nie były takie galaretowate 🙂 

    #318780

    magella87
    Participant

    a ja jakos nie moge przytyc, jem duzo a waga albo stoi w miejscu a czasami nawet spada

    #318781

    luciam
    Participant

    ja mam to samo przytyć nie umiem za nic…. jem tyle a tu nic

    #318782

    magella87
    Participant

    no ja wlasnie tak samo, a moglby mi przybyc chociaz z kilogram 

    #318783

    pathyelisia
    Participant

    ja jadałam baaaaardzo dużo czekolady i chipsów, ogólnie też mi zawsze było ciężko przytyć

30 wpisów - od 1 do 30 (z 101)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.