Temat: Czy to prawa ze cytryna rozjasnia wlosy?

Ten temat zawiera 114 odpowiedzi, ma 21 głosów, i został ostatnio zaktualizowany przez  Namine 3 mies. temu.

25 wpisów - od 91 do 115 (z 115)
  • Autor
    Wpisy
  • #362961

    pathyelisia
    Participant

    ale plukanki spływają wszędzie, leje się

    #362962

    Alyssa
    Participant

    ale płukanką spłukujesz włosy jak wodą wiec tego nie nakładasz jak maski 😀

    #362963

    pathyelisia
    Participant

    no ale tak polewać to nie jest wygodnie ;d

    #362964

    Alyssa
    Participant

    ale wymyslasz rany :D:D

    #362965

    diablica
    Participant

    Yy ale płukanki służą właśnie do polewania nimi włosów:D Co to za problem?:D

    #362966

    Alyssa
    Participant

    no własnie;)?

    #362967

    pathyelisia
    Participant

    kilka razy w życiu robiłam płukanki i nie było to zbyt wygodne wlaśnie dla mnie, cała łazienka zalana jak widać nie potrafię tego dobrze zrobic 😛

    #362968

    Alyssa
    Participant

    haha powaznie ?:D 
    ee to u mnie zadnych takowych problemow nie ma;) 

    #362969

    pathyelisia
    Participant

    albo polałam po ubraniach albo po czymś 😀
    ale nie wiem, moze to przez to, ze byłam mała i się teraz zraziłam 😀 

    #362970

    Alyssa
    Participant

    ja to robie w misce nad wanną i nic sie nie rozlewa 😀

    #362971

    pathyelisia
    Participant

    pewnie jak spróbuję teraz to nic się nie rozleje (mam nadzieję :D)

    #362972

    Alyssa
    Participant

    ale do wanny moze ci sie wylac troche ;D

    #362973

    pathyelisia
    Participant

    hahahaha no to wiem 😀

    #362974

    Redakcja
    Keymaster

    test forum

    #362975

    agnieszka1984
    Participant

    ja kiedyś stosowałam płukankę brzozową na wzmocnienie włosów.

    #362976

    Aromer0209
    Participant

    też nigdy nie miałam takich problemów z płukankami :p

    #362977

    ewikaska54
    Participant

    Tak-cytryna jest dobra do wewnatrz i na zewnatrz.

    #362978

    as_sa
    Participant

    tak to prawda w przypadku blond włosów. Rumianek podobno też działa rozjaśniająco

    #362979

    lilkawodna
    Participant

    :Prawda, ale nie po pierwszym uzyciu. Trzeba regulanie działaćSmile

    #362980

    agnieszka1984
    Participant

    nie wiem czy takie aplikowanie sobie soku z cytryny na włosy jest dla nich dobre

    #362981

    Alyssa
    Participant

    wysusza włosy takie cos

    #362982

    agnieszka1984
    Participant

    zwyczajnie niszczy bo to jednak kwas

    #598864

    nataliaa
    Participant

    słońce na pewno, a skoro cytryna rozjaśnia skórę to włosy z pewnością też, tylko dziewczyny mogą mieć rację, że to jednak niszczy, więc polecam specjalne rozjaśniające kosemtyki. 🙂

    #729641

    Gowihasa
    Participant

    rozjaśnia, ale to chyba niezbyt dobre dla włosów

    #768736

    Namine
    Participant

    Ja czytalam, że rozjasnia cere ale stosowalam i nic mi to nie dało.

25 wpisów - od 91 do 115 (z 115)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.