EveryBODY’s Flawless – kampania społeczna, która pomoże porzucić kompleksy

Marka Fake Bake, odpowiedzialna za kultowe samoopalacze, ruszyła z kampanią EveryBODY’s Flawless. Kampania ta ma na celu uświadomienie kobietom, że jeśli odważą się być sobą, mogą być postrzegane przez pryzmat swoich pasji, osiągnięć i historii, a nie jedynie wyglądu.

EveryBODY's Flawless - kampania społeczna

fot. Fake Bake Polska – profil na fb

Kobieta SHERO

Postawę kobiety SHERO promują ambasadorki marki, czyli 7 kobiet różnych historiach, które zostały wyłonione ze zgłoszeń i wzięły udział w sesji zdjęciowej. Oto one (od lewej): Marta, Nathali, Izabela, Bianka, Monika, Oliwia i Agata. Odważne zdjęcia pokazują na pozór niedoskonałe ciała, ale gdy przyjrzeć im się bliżej, dostrzec można wspaniałe historie i silne kobiety:

EveryBODY's Flawless - kampania społeczna

fot. mat. nadesłane

Kobieta, kobiecie… wilkiem?

Przez lata byłyśmy postrzegane jedynie przez pryzmatu wyglądu. Tak, jakby to, czy mamy długie nogi, jesteśmy szczupłe i mam lśniące włosy nas definiowało. A przecież jesteśmy czymś więcej niż tylko naszym wyglądem. Mamy swoje pasje, bogatą osobowość, mądrość, potrafimy działać cuda. Dlaczego dałyśmy sobie wmówić, że nasz wygląd jest najważniejszy? Największym wrogiem każdej kobiety jest właściwie… ona sama. Nauczyłyśmy się przez lata umniejszać swoim zasługom, umiejętnościom i talentom. Powiedzenie sobie i innym: „tak, jestem atrakcyjna” wymaga odwagi oraz wyjścia przed szereg i ze swojej strefy komfortu. Większość z nas nie umie tego zrobić. Bądźmy odważniejsze!

Body positive

Życie z kompleksami przepływa nam między palcami. Staramy się sprostać wymogom, a zapominamy o tym, co jest naprawdę ważne. Życie mamy tylko jedno i naprawdę nie ma znaczenia ile ważymy, jeśli jesteśmy zdrowe, mamy pasje, jesteśmy kochane i mamy plany na przyszłość. Jeśli lubimy siebie, emanujemy blaskiem, który jest lepszy niż tysiąc instragramowych filtrów z Instagrama. Świetnie jeśli dbamy o nasz wygląd, żeby czuć się lepiej i atrakcyjnej, ale nie twórzmy na siłę lepszych wersji nas samych. Jesteśmy piękne, gdy jesteśmy sobą!

Przeczytaj także:

Body shaming – co to jest i jak z nim walczyć?

Body shaming – co to jest i jak z nim walczyć?

Body shaming to nie jest nowe zjawisko, ale coraz popularniejsze. Ostatnio jest też o nim coraz głośniej w kontekście uświadamiania tego czym jest i potępiania go. Zjawisko body shamingu jest najmocniej widoczne na Instagramie - w aplikacji, gdzie mnóstwo ludzi kreuje swoją rzeczywistość i pokazuje swój wyidealizowany świat. Jakiekolwiek odchylenie od wyśrubowanych kanonów jest wytykane. Na szczęście coraz więcej popularnych influencerek i aktywistek wykorzystuje swoje zasięgi w tej sprawie i skutecznie edukują w tym zakresie przyczyniając się do zwalczania body shamingu.

„Tan is my happy color!”

W projekcie EveryBODY’s Flawless Fake Bake chodzi o to, by wydobyć z nas to najpiękniejsze. Pamiętajmy przy tym, że uroda nie jest czymś obiektywnym. Marka Fake Bake zaprosiła do kampanii modelki-amatorki – siedem wspaniałych, naturalnych, prawdziwie pięknych kobiet, z ogromnym bagażem doświadczeń. Mają różne kształty, wiek, osobowość i kolor skóry. Nie chowają przed światem mocnego cellulitu, rozstępów czy przebarwień skóry. Noszą je z dumą, bo są ich nierozerwalną częścią. Udowadniają przy tym, że zmiana postawy potrafi odmienić życie. Nie wstydzą się rozebrać na plaży, na basenie, a nawet przed obiektywem aparatu. Zdrowa i subtelna opalenizna to najlepszy „filtr” dla prawdziwej kobiety – poprawia samopoczucie, a do tego wyraźnie wyszczupla, ujędrnia i wygładza ciało.

Produkty opalające Fake Bake są oparte na naturalnej, potrójnej formule opalającej, nie zawierają konserwantów, parabenów i SLS.  Więcej na:  http://www.sklep.fakebake.pl/

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (32 głosów, średnia: 4,63 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Tara  13 grudnia 2021 09:09

    Nie wiem dlaczego kobieta, żeby się dowartościować, musi się pokazać światu nago …
    Faceci nie maja takiego problemu.. Powinnyśmy brać z nich przykład 😉

    Odpowiedz
    • Jola  13 grudnia 2021 17:55

      Chyba nie rozumiesz sensu tej kampani, nie chodzi o dowartościowanie siebie. Faceci są prości i nie mają celulitu.

      Odpowiedz
  2. lucia2003  13 grudnia 2021 15:31

    Coraz więcej kampanii, coraz więcej Pań ma szansę na swój szacunek, na pokochanie siebie. Niełatwo pozbyć się ubrań, ale jeszcze trudniej ofiarować sobie miłość bezgraniczną.

    Odpowiedz
  3. kosovitz  13 grudnia 2021 17:06

    Dziwna kampania. Golizna ma sugerować, żeby widzieć coś więcej niz ciało i rzekomo każde ciało jest piękne, kiedy wcale tak nie jest. Dla mnie to zwykłe zakłamywanie rzeczywistości, a nie nauka akceptacji.

    Odpowiedz
  4. Xxxx  13 grudnia 2021 17:48

    Smutne jest Twoje zycie

    Odpowiedz
  5. arunia  13 grudnia 2021 21:04

    A dla mnie to wspaniała kampania, pokazująca że nie sam wygląd kobiety stanowi o jej wartości lecz ważne są inne cechy.

    Odpowiedz
  6. agasam9  13 grudnia 2021 21:22

    i to są prawdziwe kobiety 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany