Edyta Górniak x NAOKO – Niecodzienna współpraca artystki i młodej marki odzieżowej
Edyta Górniak to legenda polskiej muzyki. Ta niezwykle utalentowana wokalistka właśnie rozpoczęła współpracę z młodą polską marką NAOKO. Pełne efekty tej współpracy będziemy mogli zobaczyć po premierze 6 czerwca, jednak już możemy nieco uchylić rąbka tajemnicy i pokazać Wam zapowiedź kolekcji. Jesteście ciekawi jak Edyta Górniak poradziła sobie w branży modowej?
Zobacz także: Moda sportowa w wersji glamour w kolekcji marki LAVISH
Co Edyta Górniak mówi na temat współpracy z marką NAOKO?
Jestem osobą, która potrafi i lubi podejmować ryzyko. Od bardzo dawna chciałam przekazać fanom mojej muzyki coś, co dla mnie jest prawdziwe nie mniej niż sztuka. Scena to tylko jedna z moich rzeczywistości. To co dzieje się poza nią to osobne, niezależne życie. O ile scena zobowiązuje mnie do wystawności, o tyle po zejściu z niej ponad wszystko cenię sobie komfort i wygodę.
Pomiędzy życiem rodzinnym i scenicznym jestem niemal w ciągłej podróży. Dlatego miękkość tkanin i swoboda ruchu zarówno w samochodach jak i samolotach są dla mnie nieocenione.
Kiedy poznałam młodą projektantkę, kreatorkę marki NAOKO odżył w mojej pamięci odkładany przez lata pomysł stworzenia linii, jaką sama wybrałabym dla siebie.
Na etapie procesu kreatywnego udało nam się także przemycić w sposób nienachalny treści, które od lat stanowią dla mnie filozofię życia. Doszliśmy wspólnie z marką NAOKO do przemyśleń, iż uniwersalność projektów, które powstały pozwala zaprezentować kolekcje szerszemu spektrum odbiorców.
MAKE A WISH to linia stworzona z myślą o ludziach, którzy wierzą w odpowiedzialność za własne szczęście. Potrafiących z dynamiką, ale i pokorą dążyć do celu, kreując przy tym silnie pozytywną aurę.
Druga linia TAKE A RISK to odzwierciedlenie osoby o silnym charakterze i komforcie wewnętrznym. Osoby zdecydowanej w działaniu, nie bojącej się ryzyka, wykorzystującej każdą chwilę swojego życia dla odkrywania inspiracji.
Zapraszamy do galerii: Edyta Górniak x NAOKO