Dolcetino – Nie rezygnuj ze słodzenia

?Ruch to zdrowie!? – banalne, ale prawdziwe. Większość z nas zgadza się z tą teorią lecz ciągle niewielu zmienia ją w praktykę. A tak mało potrzeba, by usprawnić nasze ciało i zrzucić zbędę kalorie. Wypróbuj nasz sposób: potrzeba endorfiny i pewne małe kosteczki.

Dolcetino słodzikNadeszła wiosna, a wraz z nią zbliża się lato. To ostatni dzwonek dla tych, którzy chcą wyglądać na plaży naprawdę atrakcyjnie. Nie czekaj zatem dłużej i jak najszybciej znajdź idealną dla siebie aktywność fizyczną, którą konieczne uzupełnij racjonalną i lekką dietą. Jednak przy wyborze strategii na pozbycie się zbędnych kilogramów pamiętaj, że nowy styl życia ma wpłynąć pozytywnie nie tylko na twoje zdrowie, ale również samopoczucie. Zdecydowanie lepiej więc regularnie ćwiczyć, niż drastyczne pozbywać się z jadłospisu tych kilku smakołyków, które nas uszczęśliwiają.

By spalić jedną łyżeczkę cukru wystarczy tylko:

6,6 min. jazdy na rowerze,

3,2 min. joggingu,

4 min. pływania,

6,4 min. tańczenia.

Jak spalać słodycz efektywniej?

Na drodze do upragnionej sylwetki stoi wiele wyrzeczeń. Istnieją jednak rozwiązania, dzięki którym nie trzeba do końca rezygnować ze słodkich przyjemności. Jednym z nich jest zastąpienie tradycyjnego cukru słodzikiem DOLCETINO. Jego jedna kostka nie dość, że zawiera tylko 6 kalorii, czyli mniej niż łyżeczka cukru, to jeszcze posiada większą moc słodzenia. Dlatego kosteczki DOLCETINO spalimy dużo szybciej, a nasza ulubiona kawa będzie równie pyszna jak ta posłodzona cukrem.

Fakty o DOLCETINO:

1 kostka DOLCETINO = 6 kalorii 1 opakowanie DOLCETINO = 208 kostek (ok. 300 g) 300g DOLCETINO ? 1kg cukru tradycyjnego (pod względem efektu słodzenia) DOLCETINO = 99% cukru + 1% substancji słodzących (aspartam i acesulfam K)

Słodka endorfina

Już cieszysz się na perspektywę krótszych wizyt w siłowni? Prawda jest taka, że martwi nas tylko myśl o zmęczeniu i wylanym pocie. Gdy zaczniesz regularnie ćwiczyć, przekonasz się, że wcale nie chcesz ich tak szybko kończyć. Wysiłek fizyczny daje nam bowiem nie tylko satysfakcję z osiąganych efektów, ale po prostu nas uszczęśliwia. Wydzielająca się podczas treningu endorfina, czyli hormon szczęścia sprawia, że mimo wylanego potu wręcz rozpiera nas energia. Najlepiej więc ćwiczyć rano. Po np. porannym joggingu wcale nie będziemy czuć się osłabieni, przeciwnie – naładujemy nasze akumulatory na cały dzień! Przyjemność z wysiłku może okazać się tak duża, że będziemy musieli wypić naprawdę dużo słodkich napojów, żeby mieć co spalać?

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (119 głosów, średnia: 4,34 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Masza  5 sierpnia 2013 13:00

    Nie słodzę,także nie jest mi potrzebne dolcetino.

    Odpowiedz
  2. Kmakolagwa  30 marca 2015 12:51

    Nie słodzę, ewentualnie używam miodu.

    Odpowiedz
  3. stokrotkapolna  17 listopada 2016 01:18

    Ja kiedyś słodziłam kawę słodzikiem,i myślę,że od niego nabawiłam się niewydolności serca. Nie polecam żadnych sztucznych suplementów cukru. Ograniczyć cukier z przetworzonej żywności,a tę jedną, czy dwie łyżeczki cukru do kawy to można sobie pozwolić.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany