Dobra energia na lato od me-like!
Marka me-like dzięki pierwszej, kontrowersyjnej kolekcji naszyjników inspirowanych różańcem, stała się ulubienicą celebrytów i ludzi związanych zawodowo z modą. Na sezon wiosna-lato 2013 ma zamiar przenieść swoich wielbicieli na egzotyczne plaże Bali. Czy boho w stylu glamour powtórzy sukces kolekcji SS 2012?
Projektantki marki me-like stworzyły kolekcję w zgodzie z najnowszymi trendami na nadchodzące lato. Nie brak w niej etnicznych inspiracji, gotyku, ażurowych złoconych elementów, kości, kamieni i całej ferii barw – od naturalnych po neon. Dzięki temu naszyjniki i bransoletki me-like mogą stanowić świetne dopełnienie codziennego ubioru lub same w sobie stać się jego najważniejszą częścią.
Wielbiciele wysokiej jakości i unikalnych produktów nie będą zawiedzeni. Również w tej kolekcji projektantki wykorzystały półszlachetne i szlachetne kamienie oraz charakterystyczne dla marki srebrne i złote ozdoby oraz zawieszki. W stosunku do poprzedniego sezonu ofertę poszerzyły także limitowane dyskretne złote łańcuszki na szyję, które najlepiej pasują w secie z codzienną, skromną, lecz elegancką linią DailyMe. Od niedawna marka oferuje też możliwość samodzielnego zaprojektowania biżuterii w showroomie, który stał się miejscem często odwiedzanym przez stylistów i pasjonatów mody unikatowej. Choć me-like jest stosunkowo młodą marką, wśród jej zwolenników można znaleźć wiele znanych osób, m.in. Joannę Krupę, Kingę Rusin, Katarzynę Zielińska, Ewę Pacułę, Marzenę Sienkiewicz, Ilonę Felicjańską czy Aleksandrę Mikołajczyk.
Boho w wersji glamour – me-like Bali SS 2013
Linia limitowana me-like Bali kolekcji wiosenno-letniej na rok 2013 przeznaczona jest dla osób szukających spokoju umysłu, ciała i ducha. Choć wśród propozycji naszyjników i bransoletek nie zabraknie charakterystycznych dla marki krzyży, to hitem będą przede wszystkim kamienie przywiezione z Indonezji i unikalne, ręcznie rzeźbione przez balijskich rzemieślników zawieszki: czaszki, pióra, kły, wizerunki Buddy, wykonane z rogu jelenia lub indonezyjskiego drewna Sono.
Nasiona ludzi sukcesu
Bransoletki i naszyjniki z rudrakshą to wyjątkowa pozycja w ofercie marki na nadchodzącą wiosnę i lato. Rudraksha (wg. hinduskiej mitologii „Oczy Shiva”) to rzadkie i cenne nasiona, które leczą wiele schorzeń ciała i umysłu. Sznury modlitewne z owocami tego rzadkiego drzewa, które rośnie w górach Nepalu, Indonezji, Birmy, Jawy i Sumatry, od wieków były wykorzystywane przez hinduistów i buddystów przy medytacjach i modlitwach. Od wieków także wierzy się głęboko w ich święte i lecznicze właściwości i silny wpływ na właściciela.
Noszone przy skórze, nasiona rudrakshy zmniejszają ryzyko chorób serca, obniżają ciśnienie krwi, wpływają pozytywnie na pamięć i świadomość, uspokajają system nerwowy, pomagają wyciszyć umysł i odpędzają złe myśli. Dodatkowo zwiększają odporność, energię i wytrzymałość. Polecane są osobom narażonym na stres i przeżywającym depresje. Badania od lat prowadzone na uniwersytetach w Indiach i na świecie potwierdziły pozytywny wpływ rudrakshy na właściciela. Obecnie nosi się ją również z uwagi na rzadką urodę. W połączeniu ze złotymi elementami i naturalnymi kamieniami nasiona zyskują nowoczesną i bardzo ekskluzywną oprawę, która pasuje do każdej wiosennej i letniej stylizacji.
Nasiona rudrakshy w naturze osiągają wielkości od 3 do 40 mm, przy czym mniejsze są najdroższe i najrzadsze. W biżuterii me-like rudraksha ma od 4-6 mm! Żywotność nasion jest bardzo długa – mogą przetrwać ponad 8 pokoleń. Poszukiwane są na świecie, jako klejnot paciorków ze względu na swe mistyczne właściwości przez biznesmenów, celebrytów i ludzi sukcesu. Wśród ich wielbicieli byli m.in. Budda, Dalajlama i Ghandi, a obecnie biżuterię z rudrakshą cenią m.in. Julia Roberts, Karolina Kurkova, Ana Beatriz Barros, Jean-Claude Van Damme, Michelle Rodriguez, Lenny Kravitz czy Antonio Marras (projektant).
„Mamy nadzieję, że rudraksha zdobędzie w Polsce swoich fanów, którzy docenią nie tylko jej bardzo pozytywny wpływ, ale również urok i piękno biżuterii, w której jest użyta. Myśle, że klientów może zaciekawić dodatkowo możliwość zaprojektowania unikatowego amuletu z grawerem na naszyjniku i bransoletce dla siebie lub bliskiej osoby. W warszawskim showroomie me-like projektanci mogą pomóc stworzyć taką biżuterię począwszy od wyboru łączenia, koloru kamieni, ich szlifu po kolejność sekwencji – możliwości jest bardzo dużo” – mówi Agnieszka Ziajkowska-Knap, projektantka me-like.
Ceny biżuterii z kolekcji wiosenno-letniej zaczynają się już od 149 zł.