Dobra energia na lato od me-like!

Marka me-like dzięki pierwszej, kontrowersyjnej kolekcji naszyjników inspirowanych różańcem, stała się ulubienicą celebrytów i ludzi związanych zawodowo z modą. Na sezon wiosna-lato 2013 ma zamiar przenieść swoich wielbicieli na egzotyczne plaże Bali. Czy boho w stylu glamour powtórzy sukces kolekcji SS 2012?

Bizuteria me-like (2)

Projektantki marki me-like stworzyły kolekcję w zgodzie z najnowszymi trendami na nadchodzące lato. Nie brak w niej etnicznych inspiracji, gotyku, ażurowych złoconych elementów, kości, kamieni i całej ferii barw – od naturalnych po neon. Dzięki temu naszyjniki i bransoletki me-like mogą stanowić świetne dopełnienie codziennego ubioru lub same w sobie stać się jego najważniejszą częścią.

Wielbiciele wysokiej jakości i unikalnych produktów nie będą zawiedzeni. Również w tej kolekcji projektantki wykorzystały półszlachetne i szlachetne kamienie oraz charakterystyczne dla marki srebrne i złote ozdoby oraz zawieszki. W stosunku do poprzedniego sezonu ofertę poszerzyły także limitowane dyskretne złote łańcuszki na szyję, które najlepiej pasują w secie z codzienną, skromną, lecz elegancką linią DailyMe. Od niedawna marka oferuje też możliwość samodzielnego zaprojektowania biżuterii w showroomie, który stał się miejscem często odwiedzanym przez stylistów i pasjonatów mody unikatowej. Choć me-like jest stosunkowo młodą marką, wśród jej zwolenników można znaleźć wiele znanych osób, m.in. Joannę Krupę, Kingę Rusin, Katarzynę Zielińska, Ewę Pacułę, Marzenę Sienkiewicz, Ilonę Felicjańską czy Aleksandrę Mikołajczyk.

Bizuteria me-like (3)

Bizuteria me-like (4)

Boho w wersji glamour – me-like Bali SS 2013

Linia limitowana me-like Bali kolekcji wiosenno-letniej na rok 2013 przeznaczona jest dla osób szukających spokoju umysłu, ciała i ducha. Choć wśród propozycji naszyjników i bransoletek nie zabraknie charakterystycznych dla marki krzyży, to hitem będą przede wszystkim kamienie przywiezione z Indonezji i unikalne, ręcznie rzeźbione przez balijskich rzemieślników zawieszki: czaszki, pióra, kły, wizerunki Buddy, wykonane z rogu jelenia lub indonezyjskiego drewna Sono.

Bizuteria me-like (5)

Nasiona ludzi sukcesu

Bransoletki i naszyjniki z rudrakshą to wyjątkowa pozycja w ofercie marki na nadchodzącą wiosnę i lato. Rudraksha (wg. hinduskiej mitologii „Oczy Shiva”) to rzadkie i cenne nasiona, które leczą wiele schorzeń ciała i umysłu. Sznury modlitewne z owocami tego rzadkiego drzewa, które rośnie w górach Nepalu, Indonezji, Birmy, Jawy i Sumatry, od wieków były wykorzystywane przez hinduistów i buddystów przy medytacjach i modlitwach. Od wieków także wierzy się głęboko w ich święte i lecznicze właściwości i silny wpływ na właściciela.

Noszone przy skórze, nasiona rudrakshy zmniejszają ryzyko chorób serca, obniżają ciśnienie krwi, wpływają pozytywnie na pamięć i świadomość, uspokajają system nerwowy, pomagają wyciszyć umysł i odpędzają złe myśli. Dodatkowo zwiększają odporność, energię i wytrzymałość. Polecane są osobom narażonym na stres i przeżywającym depresje. Badania od lat prowadzone na uniwersytetach w Indiach i na świecie potwierdziły pozytywny wpływ rudrakshy na właściciela. Obecnie nosi się ją również z uwagi na rzadką urodę. W połączeniu ze złotymi elementami i naturalnymi kamieniami nasiona zyskują nowoczesną i bardzo ekskluzywną oprawę, która pasuje do każdej wiosennej i letniej stylizacji.

Bizuteria me-like (1)

Nasiona rudrakshy w naturze osiągają wielkości od 3 do 40 mm, przy czym mniejsze są najdroższe i najrzadsze. W biżuterii me-like rudraksha ma od 4-6 mm! Żywotność nasion jest bardzo długa – mogą przetrwać ponad 8 pokoleń. Poszukiwane są na świecie, jako klejnot paciorków ze względu na swe mistyczne właściwości przez biznesmenów, celebrytów i ludzi sukcesu. Wśród ich wielbicieli byli m.in. Budda, Dalajlama i Ghandi, a obecnie biżuterię z rudrakshą cenią m.in. Julia Roberts, Karolina Kurkova, Ana Beatriz Barros, Jean-Claude Van Damme, Michelle Rodriguez, Lenny Kravitz czy Antonio Marras (projektant).

„Mamy nadzieję, że rudraksha zdobędzie w Polsce swoich fanów, którzy docenią nie tylko jej bardzo pozytywny wpływ, ale również urok i piękno biżuterii, w której jest użyta. Myśle, że klientów może zaciekawić dodatkowo możliwość zaprojektowania unikatowego amuletu z grawerem na naszyjniku i bransoletce dla siebie lub bliskiej osoby. W warszawskim showroomie me-like projektanci mogą pomóc stworzyć taką biżuterię począwszy od wyboru łączenia, koloru kamieni, ich szlifu po kolejność sekwencji – możliwości jest bardzo dużo” – mówi Agnieszka Ziajkowska-Knap, projektantka me-like.

Ceny biżuterii z kolekcji wiosenno-letniej zaczynają się już od 149 zł.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (159 głosów, średnia: 4,16 z 5)
loading... zapisuję głos...