Jak wygląda dieta modelki? Sprawdziliśmy, po jakie produkty najczęściej sięgają dziewczyny z billboardów i magazynów o modzie!

Ciała modelek zawsze robią na obserwatorach wrażenie. Przyglądając się „aniołkom” Victoria’s Secret kroczącym po wybiegu w bajecznie kolorowych kostiumach kąpielowych i zestawach bielizny trudno nie zastanawiać się, w jaki sposób odżywiają się posiadaczki tak nienagannych figur i skóry pełnej zdrowego blasku. By raz na zawsze rozwiać wątpliwości naszych czytelniczek, postanowiliśmy to sprawdzić i zebrać listę najczęściej wybieranych przez nie produktów. A oto efekty naszego rozeznania!

Dawniej modelki często decydowały się na głodówki, picie samych soków i inne niebezpieczne eksperymenty, służące doprowadzeniu ciała do jak najdrobniejszej masy. Dziś, kiedy branża mody stopniowo odchodzi od restrykcyjnych standardów, a w cenie jest przede wszystkim piękne kobiece ciało o zdrowej i lśniącej skórze, podobne sytuacje odchodzą w zapomnienie. Zastąpiły je mądrze przeprowadzane ćwiczenia fizyczne, pielęgnacja i odpowiednio zbilansowana dieta modelki. Sprawdź, jakie produkty powinna obejmować, by łączyć dobrą przemianę materii z niewysokim bilansem kalorycznym oraz bogactwem witamin i minerałów!

dieta modelki

źródło: www.unsplash.com; Engin Akyurt

Jak wygląda dieta modelki? Sprawdziliśmy, po jakie produkty najczęściej sięgają dziewczyny z billboardów i magazynów o modzie!

 

Co jedzą modelki? Oto najczęściej wybierane przez nie produkty!

dieta modelki

www.unsplash.com; Diana Polekhina

 

1. Awokado

To zdecydowanie jeden z ulubionych owoców top modelek. Pozwala w krótkim czasie dodać skórze i włosom zdrowego blasku, a dzięki zawartości zdrowych tłuszczów, spowalnia wchłanianie węglowodanów do krwi. Pozwala szybko osiągnąć uczucie sytości. Zawiera bogactwo witamin z grupy A, C i E, kwasy omega-6 i omega-9, a także likopen i potas. Po awokado chętnie sięgają foto modelki oraz modelki reklamujące bieliznę na krótko przed pokazem, ponieważ pozwala ono w krótkim czasie przybrać odrobinę na wadze i uwypuklić kobiece krągłości.

 

2. Warzywne zupy-kremy

Niezaprawione śmietaną czy jogurtem, warzywne kremy na gorąco jedzone przed właściwym posiłkiem zmniejszają o 1/5 ilość zjadanych kalorii. Zaspokajają „wilczy głód”, sycąc organizm zdrową mieszanką witamin i minerałów. Rozgrzewają, podkręcając metabolizm i pomagają bardziej świadomie podjąć decyzję o kolejnych etapach posiłku.

 

3. Jajka

Oczywiście mamy na myśli te wiejskie albo przynajmniej z wolnego wybiegu. Jedzone na śniadanie, przyspieszają przemianę materii i sycą do tego stopnia, że ograniczają spożycie kalorii w ciągu dnia. Co więcej, jajka pomagają dbać o cerę i włosy. Zawierają bowiem mnóstwo antyoksydantów, witaminy A, D, E i K, potas, wapń, żelazo, cynk, magnez czy fosfor. Dodatkowo, dostarczają ciału optymalne ilości białka, pomagającego rozwijać mięśnie i pracować nad piękną sylwetką.

 

4. Grejpfruty

To bez dwóch zdań drugi po awokado, ulubiony owoc modelek. Składa się na nie bowiem głównie woda i błonnik, przy bardzo niewielkiej – jak na owoce – zawartości cukru. Spożywane regularnie, pomagają tracić na wadze, gdyż budują uczucie sytości i podkręcają metabolizm.

 

5. Ryby, szczególnie łosoś

Są chude, zawierają białko i zdrowe kwasy tłuszczowe (w obecności których celuje zwłaszcza łosoś). Ponadto ryby są pełne niezbędnych dla zdrowia i urody minerałów, takich jak magnez, potas czy fosfor. Zawierają niezbędne do ćwiczeń fizycznych białko i są niskokaloryczne – nawet te, które uznaje się za tłuste. Modelkom poleca się zwłaszcza spożywanie: halibuta, tuńczyka (w wodzie lub lekkiej zalewie), soli i dorsza.

 

6. Fasola, kurczak lub kaczka

Czerwone mięso modelki chętnie zastępują roślinami strączkowymi, pełnymi błonnika i potrzebnego organizmowi białka. Jeśli już natomiast czują potrzebę sięgnięcia po mięso, stawiają na to pozyskiwane z hodowlanych ptaków – szczególnie z kurczaka lub kaczki. Wszystkie te produkty są bogate w proteiny, skutecznie zwalczające fałdki tłuszczu, gromadzącego się na brzuchu. Jak to działa? Nad wyraz prosto! Spalanie protein kosztuje nasze ciała wiele energii, dzięki czemu jest zmuszone sięgać po energetyczne zapasy z najbardziej znienawidzonych przez nas rejonów, takich jak wałeczki przy pępku czy na „boczkach”.

 

7. Płatki zbożowe

Dieta modelki nie istnieje bez płatków zbożowych! Nadają się do jedzenia zarówno na śniadanie, jak i kolację. Świetnie pasują do przygotowywanych w blenderze koktajli z bananem i kakao. Są super sycące i niskokaloryczne, a dodatkowo wspomagają przemianę materii. To wymarzone „3w1” działań, na których najbardziej zależy osobom dbającym o sylwetkę. Nie trzeba chyba dodawać, że takie płatki należy spożywać bez cukru, z jogurtem lub chudym mlekiem.

 

8. Jabłka

Ten polski, wciąż niedoceniany przez nas wystarczająco owoc, może zdziałać cuda dla pięknej sylwetki. Pełen błonnika i witamin, a jednocześnie niskokaloryczny, nadaje się do przygotowywania potraw odpowiednich do spożywania w ciągu całego dnia. Oczyszcza organizm z zalegających w nim toksyn i niestrawionych złogów dzięki pektynom, które budują w naszych jelitach ochronną florę bakteryjną. Dodatkowo zaś wspiera odporność, poprawia wzrok, usprawnia pracę mięśni i działa antynowotworowo.

 

9. Oliwa z oliwek

Dodawana do sałatek, past i kanapek, oliwa z oliwek – tak samo jak awokado – spowalnia wchłanianie węglowodanów do krwi. Stymuluje produkcję hormonów, które uruchamiają ośrodek sytości w mózgu. Pomaga odprowadzać toksyny i metale ciężkie z organizmu. Stabilizuje także poziom cukru we krwi, dzięki czemu nie dochodzi do jego gwałtownych spadków, a my nie czujemy potrzeby, by sięgnąć po dodatkową przekąskę.

 

10. Czerwone wino

Alkohol nie jest polecany osobom, które dbają o sylwetkę. Dieta modelki uwzględnia jednak pewien wyjątek, a jest nim… czerwone wino. Lampka tego trunku wypijana do obiadu wspaniale stymuluje przemianę materii. Spożywany regularnie, w niewielkiej ilości jest zamieniany przez wątrobę nie w tłuszcz, lecz w ciepło, które nieinwazyjnie rozchodzi się po organizmie. Dodatkowo czerwone wino wspomaga pracę serca i całego układu krwionośnego. Chroni przed miażdżycą i zwalcza wolne rodniki, wywierając korzystny wpływ na wygląd cery. Idealnie nadaje się zatem do wznoszenia toastów po kolejnym podpisanym kontrakcie czy udanym pokazie mody!

 

A zatem jak brzmi Wasza decyzja? Włączycie te 10 produktów do swej rutynowej diety? Dajcie nam znać!

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (32 głosów, średnia: 4,78 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. LanaDelRey.PL  16 lutego 2021 08:22

    Same zdrowe produkty! 🙂

    Odpowiedz
  2. Skosa Sandra  16 lutego 2021 08:39

    Z listy nie przepadam jedynie za awokado.

    Odpowiedz
  3. agasam9  16 lutego 2021 21:25

    a ja myślałam, że one nie jedzą nic

    Odpowiedz
  4. Kate  17 lutego 2021 10:25

    Nie jestem modelką, ale dbam o to co jem. Nie jadam tłustych potraw, unikam słodyczy i białego pieczywa. W moim jadłospisie znajduje się dużo owoców i warzyw, jem je w rożnej formie na surowo, gotowane albo w formie soku, który przygotowuje w wyciskarce Swan BM 105 z 4Swiss. Picie takich soków nie tylko dobrze wpływa na zdrowie, ale i na urodę. 🙂

    Odpowiedz
  5. macierzanka  17 lutego 2021 14:25

    Ja większość tych produktów regularnie jadam.

    Odpowiedz
  6. Intime  20 lutego 2021 09:37

    Zwykle są to dość restrykcyjne diety, których wcale nie powinniśmy przestrzegać na co dzień jesli ważne jest dla nas nasze zdrowie. Diety takie potrafią prowadzić do problemów z organizmem 😉
    Ze swojej strony polecam bardziej intensywne ćwiczenia, które potrafia dawać takie same dobre rezultaty ale jednocześnie nie będa powodowały efektu jojo. I ladnie wymodeluja ciało.
    Jak elektrostymulacja

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany