Ćwiczenia na lepszy seks – te mięśnie zapewnią Ci więcej przyjemności!

Siła, elastyczność i wytrzymałość to cechy, które przydadzą ci się nie tylko na siłowni. Sprawniejsze ciało to lepszy seks. Fun Factory radzi, jak ćwiczyć poszczególne partie ciała, by w łóżku móc pozwolić sobie na jeszcze więcej.

para sport ćwiczenia

Ćwiczenia na lepszy seks – Kondycja

Nie chcesz chyba odpuścić w trakcie najgorętszych figli, bo złapała cię zadyszka albo kolka. Jeśli na co dzień nie ruszasz się za często, nie licz na to, że w łóżku zamienisz się w gimnastyczkę. W trosce o zdrowie lekarze zalecają min. 30 min aktywności dziennie, możesz biegać, wybrać się na spacer, pływać, jeździć na rowerze. Ważne by twoje tętno wzrosło.

Ćwiczenia na lepszy seks- Mięśnie dna miednicy

Mięśnie dna miednicy odgrywają istotną rolę przy osiąganiu orgazmu. Powinnaś się je ćwiczyć  tym bardziej, że na co dzień się ich zupełnie nie używa. Do treningu mięsi Kegla służą kulki waginalne, najczęściej polecane to tzw. Smartballs, czyli kulki działające na zasadzie biofeedbacku. – Takie kulki składają się dodatkowych kuleczek w środku, które – wprawione w ruch – pobudzają mięśnie dna miednicy do pracy – tłumaczy Anna Moderska, edukatorka seksualna, ekspertka współpracująca z Fun Factory, producentem gadżetów erotycznych. – Taki trening możesz połączyć ze sprzątaniem czy spacerem, ważne żeby być w ruchu, bo wtedy działają kulki – dodaje.

Ćwiczenia na lepszy seks – Biodra, pośladki, uda

Im masz większy zakres ruchu w biodrach, tym łatwiej będzie ci się dopasować z partnerem w dowolnej pozycji. Silne pośladki i uda to też mocniejsze i sprawniejsze ruchy, gdy przejmujesz inicjatywę. W celu wyćwiczenia tych mięśni wykonuj wypchnięcia bioder. Połóż się na plecach na podłodze, stopy oprzyj na podłodze i zegnij nogi w kolanach. Z wydechem wyprzyj biodra, unosząc je tak wysoko, jak tylko potrafisz. Silne uda wytrenujesz ćwicząc wypady lub siadanie przy ścianie bez krzesła.

Ćwiczenia na lepszy seks – Ręce, ramiona, kręgosłup

Silny kręgosłup przekłada się na wytrzymałość w pozycjach, w których pracujesz korpusem – wyginasz się, wypinasz lub napinasz kark. Silne mięśnie ramion przydadzą się, gdy trzymasz się lub odpychasz od czegoś, np. ściany, wezgłowia łóżka, kuchennego blatu. Te partie ciała wzmocnisz podczas tzw. planków (opierasz się na podłodze tylko na przedramionach i stopach, korpus utrzymujesz w jednej linii z nogami, podwijając miednicę i napinając mięśnie pleców i brzucha). Jeśli wytrzymujesz w desce 30 s, spróbuj ćwiczenia circle plank: z pozycji planka plecami do góry przejdź do planka bokiem (ciężar ciała tylko na jednej ręce, druga skierowana do sufitu), potem przejdź do planka plecami do podłogi (ciężar na obu przedramionach), na koniec trenuj na drugim boku. W każdej z tych pozycji wytrzymaj 30 s.

Ćwiczenia na lepszy seks – Elastyczność

Po ćwiczeniach nie zapomnij o rozciąganiu. Nawet kilka minut strechingu każdego dnia przynosi efekty. Skłony, przyciąganie stóp do pośladków czy pozycje z jogi spowodują, że nie złapie cię skurcz albo nie naciągniesz mięśni w chwili, gdy bardzo byś tego nie chciała. Elastyczne i rozciągnięte ciało pozwoli ci czerpać przyjemność z każdej, nawet bardzo egzotycznej pozycji.

Nad seksem warto pracować. Szukać najlepszych dla nas pozycji, próbować nowych gadżetów czy elementów miłości, które dają nam większą radość, jak również pracować nad własnym ciałem, by było w stanie więcej przyjemności przyjąć i dawać – dodaje ekspertka Fun Factory.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (131 głosów, średnia: 4,88 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. luna341  24 września 2016 18:56

    Dobrze wiedzieć 🙂

    Odpowiedz
  2. Tereniasz  24 września 2016 23:34

    ciekawe:)

    Odpowiedz
  3. Jaworka  25 września 2016 21:23

    No to nie pozostaje nic innego jak ćwiczyć więc zaczynajmy

    Odpowiedz
  4. janka1312  25 września 2016 22:35

    ale pierdoły

    Odpowiedz
  5. martucha180  26 września 2016 16:39

    Czyli całe ciało „musi” być w formie…

    Odpowiedz
  6. sylwiawes  26 września 2016 22:20

    Ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć 🙂

    Odpowiedz
  7. Mimi  15 października 2016 20:07

    wystarczy kilka razy w ciągu dnia zaciskać mięśnie (tak jak przy wstrzymywaniu moczu i rozwolnieniu xD) i to daje po jakimś czasie super rezultaty, kulki można dodać po jakimś czasie pamiętając aby na początek nie były zbyt ciężkie 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany