CLASSICO È BELLO! – PRIMAMODA prezentuje najnowszą kolekcję na jesień-zimę 2012/2013
„Włoski styl” nie sposób jest określić jednym słowem. Receptą na południową modę jest idealna proporcja pomiędzy elegancką klasyką, a awangardą wzbogaconą o szczyptę zmysłowości. To z pozoru przeciwstawne połączenie oddaje prawdziwie włoski temperament, który pełen ognia ma również swoją łagodną stronę. Wszystkie te elementy towarzyszą także najnowszej kampanii marki PRIMAMODA „Classico è Bello!”, która kusi niewymuszonym stylem i dbałością o szczegóły.
Kiedy lato odchodzi w zapomnienie, górę biorą bardziej wyrafinowanie i klasyczne jesienne trendy. Najnowsza kolekcja PRIMAMODA sprawia, że zaczynamy tęsknić za płomienno-rudymi liśćmi, spacerami w ciepłym jesiennym słońcu czy przesiadywaniem w kawiarniach z dobrą książką. Inspirowana wielkomiejskim stylem i włoską stolicą mody, kampania zaskakuje niezwykle modowym wizerunkiem, mocnymi akcentami i świeżością zarazem.
W jesienno-zimowej, damskiej jak i męskiej, kolekcji PRIMAMODA stawia na klasykę w pięknym wykończeniu – „Classico è Bello!”.
Wśród wielu wzorów znalazły się zarówno modne charlestony, eleganckie botki, buty na słupku, klasyczne szpilki, sztyblety czy skórzane kozaki na obcasie w stylu Jimmy’ego Choo . Nie mogło też zabraknąć niezwykle modnych koturn czy platform.
Podobnie jak u Acne w kolekcji PRIMAMODA pojawiła się lakierowana skóra w intensywnych kolorach takich jak: czerwień, głębokie bordo, pomarańcz, miodowy, kobalt czy granat. Miłośniczki klasyki mogą wybierać spośród czerni, delikatnych beży i brązów w kilku odcieniach.
Silnym trendem jest styl militarny, mocno lansowany w nadchodzącym sezonie przez MaxMarę. W kolekcji PRIMAMODA znalazły się modele klasycznych sztybletów i z widocznymi elementami ozdobnymi. Militarna zieleń pojawia się na torebkach i podeszwach butów.
Wyjątkowym dodatkiem są niebanalne detale. Wzrok przyciągają ozdobne, niczym wyrzeźbione w krysztale obcasy, czy cholewki naszywane cekinami oraz nabijane ćwiekami.
PRIMAMODA to także torebki silnie wpisujące się w panujące trendy. Wśród całej gamy modeli znajdziemy zarówno torby codzienne, idealne do casualowych stylizacji, a także te w wersji bardziej klasycznej, które możemy z powodzeniem nosić do pracy i na biznesowe spotkania. Uwagę przyciąga świetnie wykonanie, a także piękne kolory: pomarańcz, zgaszony żółty, militarna zieleń, bordo czy tak modny tej jesieni niebieski.
Męska kolekcja PRIMAMODA to połączenie najnowszych trendów z solidnym wykonaniem i wygodą. Począwszy od klasycznych modeli półbutów i oksfordek, dla mężczyzn ceniących elegancję, aż do modnych sztybletów i „biker boots” dla panów szukających bardziej awangardowych propozycji.
Twarzami kampanii zostali: Patrycja Marciniak z Mango Models oraz Rafał Wojtysiak z Network Models.
Nad kampanią marki PRIMAMODA pracował sztab najlepszych specjalistów. Za obiektywem stanął Piotr Porębski, autor licznych sesji do magazynów modowych tj. Twój Styl, Pani, Viva czy Elle. Stylizacje przygotowała Joanna Ciesielska, makijażem zajęła się Beata Milczarek, a włosy wystylizowała Sylwia Habdas.