Cindy Crawford w kampanii Reserved wiosna lato 2018!

Ikona mody, legendarna supermodelka, jedna z najpiękniejszych kobiet świata… Cindy Crawford została nową twarzą Reserved. Promuje kolekcję marki na sezon wiosna lato 2018!

Cindy Crawford w kampanii Reserved prezentuje się świetnie i pokazuje, czym jest dojrzałe piękno. Supermodelka przypomina, że mimo 52 lat wcale nie przeszła na emeryturę, a jej kariera kwitnie. W nowej kampanii polskiej marki Cindy odsłania ciekawe oblicze! Jak się prezentuje? Co wyróżnia nową kampanię Reserved? Sprawdźcie!

Cindy Crawford w kampanii Reserved!

Gwiazdy światowego modelingu w kampaniach Reserved

Cindy Crawford to kolejna gwiazda modelingu, która dołączyła do rodziny Reserved. Jesienią zeszłego roku w kampanii marki pojawiła się Kate Moss, jednocześnie zapowiadając, że brand się zmienia i wkracza na międzynarodową arenę. Wielkim wydarzeniem było także otwarcie sklepu na kultowej Oxford Street w Londynie, a następnie udział top modelek i modeli w świątecznej reklamie marki, w której  podziwialiśmy: Irinę Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jona Kortajarena. Tym samym Reserved dołączyło to grona największych graczy w branży fashion.

Powrót do przeszłości: sezon wiosna lato 2018

Wybór supermodelki nie jest przypadkowy. Cindy Crawford to symbol lat 80. i 90. ubiegłego wieku, do których Reserved chętnie nawiązuje. Modelka świetnie nadaje się do promocji kolekcji, która inspirowana jest m.in. popularnym w tamtych czasach stylem power dressing. Crawford w latach 80. XX wieku odnosiła największe sukcesy i była ikoną amerykańskiej mody. Gwiazda w najnowszej odsłonie marki utożsamia kobiecość oraz zmysłowość, przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie.

https://youtube.com/watch?v=88Vp-r9niO0%3Frel%3D0%26controls%3D0

Cindy Crawford w kampanii Reserved: prawdziwa twarz modelki

Supermodelka słynie nie tylko z urody, ale też poczucia humoru i dystansu do siebie. Cindy Crawford w kampanii Reserved odsłania właśnie to oblicze. Podkreślają to jej słowa: „Nawet ja nie budzę się wyglądając jak Cindy Crawford”. Kampania „I love you Cindy” ma żartobliwy wydźwięk. Twórcy marki podkreślają, że jej zadaniem jest przypomnienie, że „egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy”.

Razem z modelką w kampanii występuje aktor Dacre Montgomery, znany z popularnego serialu „Stranger Things”, którego akcja toczy się w latach 80. ubiegłego wieku. Do realizacji gwiazdorskiej akcji reklamowej Reserved zaprosiło Gordona von Steinera, jednego z najbardziej rozchwytywanych realizatorów filmowych produkcji dla światowych marek i domów mody.

Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (193 głosów, średnia: 4,50 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. MarciaMarcia  14 marca 2018 09:35

    🙂

    Odpowiedz
  2. Monia  14 marca 2018 12:05

    Zawsze ją bardzo lubiłam. Nadal świetnie wygląda i fajnie, że stanie się twarzą polskiej marki.

    Odpowiedz
  3. basia  14 marca 2018 12:52

    Ostatnie kampanie reserved są wspaniałe, jakby nie z Polski. W końcu idziemy do przodu z tego typu kampaniami.

    Odpowiedz
  4. macierzanka  14 marca 2018 20:06

    Świetna kampania.

    Odpowiedz
  5. sylvixx  14 marca 2018 20:53

    Zapowiada się fantastycznie. Nie mogę się doczekać efektów końcowych.

    Odpowiedz
  6. wilczka  15 marca 2018 16:04

    Dzisiaj już widziałam zdjęcia. Rewelka. Każdemu kto pamięta stare reklamy z Cindy powinny się bardzo podobać.

    Odpowiedz
  7. Jaworka  17 marca 2018 08:40

    Cindy idealnie pasuje do Reserved Powodzenia w końcu wysuwamy się na czołówke

    Odpowiedz
  8. rosalee  17 marca 2018 18:23

    Pod względem marketingu i promocji dobór modelek jest idealny. Nie ważne, że swoje lata topu mają za sobą. Wciąż wysoka rozpoznawalność na świecie jest najważniejsza w tego typu działaniach.

    Odpowiedz
  9. xtina120  18 marca 2018 22:28

    Cindy nadal wygląda rewelacyjnie 😉

    Odpowiedz
  10. Dorota  20 marca 2018 15:43

    Od lat kojarzyła mi się wyczuciem dobrego stylu i smaku. Miło, że teraz można ją ujrzeć w polskiej kampanii.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany