CALZEDONIA wiosna lato 2012 – zobacz kolekcję reklamowaną przez Alejandrę Alonso

Niesamowite zdjęcia do sesji strojów kąpielowych CALZEDONIA na sezon wiosna lato 2012 zostały wykonane nad jeziorem Como przez fotografa Davida Bartona. Oddają atmosferę piękna, delikatnej elegancji i śródziemnomorskiej pasji.

CALZEDONIA wiosna lato 2012

Kolory kolekcji oscylują między wiosennymi tonami pasteli przez wyszukane odcienie migdała, kości słoniowej, miodowej żółci aż do delikatnych brązów. Refleksy słońca i morskiego błękitu stanowią chromatyczną grę pomiędzy krojem, a barwą.

Zdjęcia są pełne tajemnicy i intymnych momentów- niezwykle zmysłowe i romantyczne.

Twarz marki CALZEDONIA – Alejandra Alonso

Hiszpanka z Valencii, urodzona w 1992 roku, Alejandra jest modelką od 17 roku życia. Przez większość czasu mieszka w Nowym Yorku, nie ukrywa jednak swojej tęsknoty za domem w Hiszpanii i jej wielką miłością- Włochami, gdzie jak sama przyznaje, „czuję się jak w domu”.

Jej absolutnym „must have” jeśli chodzi o garderobę, są legginsy, które nosi przede wszystkim ze względu na wygodę, uwzględniając jednak najnowsze modowe trendy. Uwielbia nosić je z niebotycznymi szpilkami! To jest właśnie to, co najbardziej podoba jej się w najnowszej kolekcji marki Calzedonia- można znaleźć w niej niezwykle trendowe elementy, wszystkie niesamowicie wygodne w noszeniu.

Wygląda jakby nigdy nie zamierzała zdejmować swoich JOGGERSów – najbardziej miękkich i najbardziej „sportowych” legginsów wykonanych z miękkiej i niezwykle wygodnej bawełny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (169 głosów, średnia: 4,34 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Dusia  14 marca 2012 16:33

    Bardzo ładna i udana kolekcja, a modelka to strzał w 10 !

    Odpowiedz
  2. m258  14 marca 2012 19:44

    śliczne rajstopy na pierwszym zdjęciu i te w kropeczki

    Odpowiedz
  3. Martyna  3 kwietnia 2012 10:37

    jak ślicznie <3 wszystko jest poprostu piękne. potrzebna jest tylko szczupła figóra 😀 świetna kolekcja !! 😀

    Odpowiedz
  4. Elżbieta  17 września 2012 23:30

    Beznadziejny asortyment i słabe wykończenie.
    Po za tym w reklamach wykorzystują jako profanację
    symbole chrześcijańskie, do zademonstrowania kontrastu i perwersji.Ma to szokować i przyciągać uwagę ewentualnych nabywców.
    Ja i moje znajome nic u nich więcej nie kupimy.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany