Beyonce w nowej kampanii Levi’s REIIMAGINE
Można śmiało powiedzieć, że Levi’s to kultowa marka jeansów, która rozpoznawalna jest na całym świecie. Już wiele razy w jej kampaniach pojawiały się gwiazdy czy internetowe osobowości. Wystarczy wymienić Hailey Bieber, Emmę Chamberlain czy Alicię Keys. Tym razem do współpracy zaproszono Beyonce. Dlaczego wybór padł właśnie na nią?
Spis treści:
Współpraca Levi’s i Beyonce
Okazuje się, że to właśnie po premierze hitu „LEVII’S JEANS” z jej najnowszego, przełomowego albumu „COWBOY CARTER” artystka stała się twarzą kampanii „REIIMAGINE” tej wiodącej denimowej marki. Już kilka dni temu, bo 30 września globalnie ruszyły billboardy, które oficjalnie ogłosiły współpracę Levi’s® z gwiazdą sceny muzycznej. Start kampanii zainaugurowano projekcjami w miastach takich jak San Francisco, Houston, Chicago, Nowy Jork, Atlanta, Paryż, Londyn i Berlin. Współpraca z tak rozpoznawalną na świecie artystką podkreśla kultową pozycję marki na scenie mody. Prezentowane modele to klasyczne kroje, które są ponadczasowe.
Zobacz także jakie modele marki sprawdzą się jesienią:
Co mówi Beyonce o współpracy z marką
O Beyonce śmiało można powiedzieć, że jest ikoną popkultury. Artystka od lat inspiruje zachwycając modowym wyczuciem i znajomością trendów zarówno na scenie, jak i na czerwonym dywanie. Jak artystka mówi o współpracy z kultową marką?
Moja piosenka ‘LEVII’S JEANS’ to hymn na cześć tego, co uważam za prawdziwy amerykański uniform – coś, co nosimy z dumą” — mówi Beyoncé. „Współpraca z Levi’s® w tworzeniu kultowych obrazów Ameryki to dla mnie zaszczyt. Denim był często widziany przez męski pryzmat, więc ta kampania, która kładzie nacisk na kobiecą siłę i perspektywę, ma dla mnie szczególne znaczenie. Nie mogę się doczekać, by odkrywać nowe sposoby, w jakie nasze wizje mogą zbiegać się w misji wzmacniania pozycji kobiet i celebrowania ich mocy.”
Przeczytaj także na co zwrócić uwagę wybierając jeansy:
Co składa się na kampanię?
Okazuje się, że sama kampania Levi’s we współpracy z Beyonce jest podzielona na kilka rozdziałów. Reżyserką była Melina Matsoukas. To zupełnie nowa interpretacja kultowych reklam marki. Smaczku dodaje fakt że pierwszy film promujący kampanię został oparty na legendarnej reklamie „Launderette” z 1985 roku. Beyonce wchodzi na nim ubrana w jeansy do publicznej pralni, aby następnie ku zdziwieniu innych klientów je zdjąć i wrzucić do bębna pralki.
W kampanii brał udział fotograf Mason Poole, który uchwycił kolekcję ponadczasowych ujęć, wpisując Beyoncé do panteonu ikon Levi’s®, od Marlona Brando po Marilyn Monroe.
Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.
Jak dobrać modele jeansów do sylwetki? Dowiesz się tutaj: