BANGKOK RULEZ w wiosennej kampanii CROPP!

W najnowszej wiosennej kampanii CROPP kontynuuje podróże po wielkich miastach. Tym razem głównym bohaterem „CITY RULEZ” został egzotyczny Bangkok, do którego wybrała się grupa młodych indywidualistów-zajawkowiczów. W kolejnej odsłonie „CITY RULEZ” CROPPowa ekipa ruszyła w daleką podróż do stolicy Tajlandii, Bangkoku. Bohaterami kampanii są jak zwykle charakterystyczni młodzi ludzie, z których każdy ma swoją zajawkę i inne spojrzenie na to, co dzieje się wokół. Choć różnią się od siebie, świetnie razem się bawią, odkrywając nieznane zakątki Bangkoku.

CROPP wiosna-lato 2013 (3)

Dzięki tej różnorodności CROPP nie skupia się na jednym wątku przewodnim, a pokazuje wiele twarzy Bangkoku widzianego oczami bohaterów kampanii. Oprócz graffiti są deski cruisery, fotki instant, tatuaże i hektolitry kolorowej farby rozpryskującej się po zdjęciach a wszystko to w gąszczu ulicznych kabli i miejskich świateł.

Autorem fotografii po raz kolejny jest Łukasz Ziętek, który świetnie połączył kolorowe i odważne CROPPowe klimaty z tropikalnymi i egzotycznymi plenerami Bangkoku. Efektem sesji zdjęciowych są nie tylko zdjęcia wizerunkowe, ale i wiosenny lookbook oraz starannie wydany brandbook CROPPa, dokumentujący tajski wypad i prezentujący ubrania z najnowszej kolekcji.

CROPP wiosna-lato 2013 (2)

“… – mówi Julian Chmielewski, Koordynator ds. Projektów Marketingowych CROPP. –…”

Na potrzeby kampanii powstał także film video, tym razem wyreżyserowany przez Kubę Łubniewskiego, znanego z reżyserii teledysków takich wykonawców jak WWO, Tede czy Sokół i Pono (teledysk do numeru „W aucie” to jego dzieło). Produkcją zajęła się agencja SHOOTME, po raz kolejny współpracująca z CROPPem. Make-up do sesji wykonała Zofia Krasuska-Kopyt a autorką stylizacji jest Dorota Boruń. Nad koncepcją artystyczną całości czuwał Art Director CROPP, Kuba Borkowski. Wideo i zdjęcia z Bangkoku są głównym elementem nowej odsłony strony www.CROPP.com, przygotowanej przez stale współpracującą z marką sopocką agencję Engine. CROPP planuje również działania rozwijające kampanię oraz jej kolejną, zupełnie nową odsłonę, którą zapowiada na sezon letni.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (162 głosów, średnia: 4,24 z 5)
loading... zapisuję głos...