BAD RUBBER DUCKER – kampania marki Cropp

CROPP wystartował z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów ambientowych. Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (1)

Główną platformą komunikacji akcji jest minisite, jednak BAD RUBBER DUCKER będzie również obecny w kanałach social media CROPP – m.in. Facebooku, YouTube i Instagramie, gdzie zostanie również przeprowadzony konkurs dla fanów marki.

Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy – często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki CROPP.

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (9)

Kampanii będą towarzyszyć akcje ambientowe w sześciu miastach Polski – 7 czerwca w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę.

Dodatkowym elementem kampanii BAD RUBBER DUCKER jest współpraca z dwudziestoma artystami – graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami – którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (10)

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (8)

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (6)

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (5)

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (4)

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (3)

CROPP lato 2014 - BAD RUBBER DUCKER  (2)

Za kompleksową organizację eventów ambientowych w 6 miastach, sesję zdjęciową w każdym z miast, produkcję gifów, współpracę z artystami patronującymi akcji, dokumentację i promocję ePR odpowiada agencja eventowa FBI Media, która nadała imię gumowemu bohaterowi kampanii.

Za koncepcję, kreację, linię kreatywną, sesję zdjęciową, stworzenie dedykowanego landing page’a, materiały oraz działania promocyjne w Internecie odpowiada zjednoczenie.com.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (225 głosów, średnia: 4,13 z 5)
loading... zapisuję głos...