Backstage kampanii: WOJAS wiosna-lato 2014
W sesji promującej kampanię Wiosna -Lato 2014 marki Wojas udział wzięli ambasadorzy marki – aktorka Joanna Koroniewska oraz dziennikarz i prezenter Maciej Dowbor.
W sesji promującej kampanię Wiosna -Lato 2014 marki Wojas udział wzięli ambasadorzy marki – aktorka Joanna Koroniewska oraz dziennikarz i prezenter Maciej Dowbor. Sprawdź czym różni się ta kampania od reklam CCC buty damskie
Zdjęcia doskonale odzwierciedlają nową kolekcję marki Wojas. Zostały wykonane w warszawskim studiu fotograficznym zaaranżowanym specjalnie na potrzeby sesji. Głównymi elementami scenografii stały się słoneczne pejzaże, miejskie scenerie oraz sportowe Ferrari.
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor doskonale odnaleźli się w roli modeli oddając pozytywne emocje podkreślające charakter wiosenno-letniej kampanii marki Wojas. Modne stylizacje to efekt połączenia obuwia z nowej kolekcji Wojas i ubrań znanych marek.
Wśród propozycji marki Wojas nie zabraknie nawiązań do wakacyjnej egzotyki współgrającej z miejskim stylem życia. Kolekcja Wojas na sezon Wiosna Lato 2014 to klasyka przeplatana elektryzującymi impulsami. Modele obuwia i galanterii skórzanej zostały utrzymane w modnej kolorystyce. Wśród nich nie brakuje neonowych akcentów, marynarskich barw, zwierzęcych motywów i metalicznego błysku. Ciekawy design obuwia został podkreślony detalami: dżetami, klamrami, kokardami, kryształkami Swarovski Elements i metalowymi łączeniami.