AVON kontra Przemoc – Ty też powiedz stop temu zjawisku!
Na przełomie listopada i grudnia obchodzimy 16 Dni Działań Przeciwko Przemocy ze Względu na Płeć. Jak co roku marka AVON włącza się aktywnie w tą akcję. Sprawdź, co Ty możesz zrobić, by powiedzieć stop przemocy.
W Polsce kampania AVON kontra Przemoc została zainicjowana w 2008 roku. Celem akcji jest wyrażenie głośnego i kategorycznego sprzeciwu wobec przemocy oraz wszelkich jej przejawów. Kampania pokazuje społeczeństwu, że zaangażowanie w walkę z tym zjawiskiem jest konieczne i leży po stronie każdego z nas. Wszelkie formy zachowania, które poniżają, naruszają godność i powodują cierpienie powinny być społecznie potępiane, a nie przemilczane. Przemoc nie może być tematem tabu.
W ramach kampanii AVON kontra Przemoc, marka wspiera poradnię internetową dla ofiar i świadków przemocy domowej prowadzoną przez Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”. W przychodzących codziennie mailach osoby doznające przemocy opisują swoje bolesne doświadczenia i proszą o wsparcie.
W 2014 roku marka AVON przekazała nam 50 000 złotych. Dzięki temu czas oczekiwania na odpowiedź mailową skrócił się z 10 do 4 dni – to bardzo ważne dla osób, które poprzez kontakt z nami szukają pomocy – mówi Renata Durda, kierowniczka „Niebieskiej Linii”.
Środki na dofinansowanie „Niebieskiej Linii” pozyskiwane są ze sprzedaży produktów z Symbolem Nieskończoności, będącym międzynarodowym symbolem walki z przemocą domową.
- NOWOŚĆ Kubek „Powiedz STOP Przemocy” (cena regularna 22 zł)
- Łańcuszek z zawieszką „Powiedz STOP Przemocy” (cena regularna 20 zł)
- Kolczyki „Powiedz STOP Przemocy” (cena regularna 15 zł)
- Bransoletka „Powiedz STOP Przemocy” (cena regularna 15 zł)
- Pierścionek „Powiedz STOP Przemocy” (cena regularna 15 zł).
Więcej informacji o akcji na stronie www.wielkakampaniaogodnosc.pl
Warto kupić drobny gadżet i w każdy możliwy sposób walczyć z przemocą .
To prawda. A do tego piękna kolorystyka produktów.
Błękit jak błękitna linia.